Pettymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisinjohalunnutäidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olisinjohalunnutäidiksi

Vieras
Ajattelin, että nytkö se tärppäsi. Tein toissapäivänä raskaustestin, kun kuukautiset olivat kolme päivää myöhässä, mutta kuukautisten tyylisiä oireita oli ollut jo noin viikon verran. Testi oli negatiivinen. Kuukautiset eivät ole vieläkään alkaneet ja seuraavaksi onkin huoli, onko mulla nyt joku vikana? Onko joku hormonihäiriö? Jos kuukautisia ei kuulu, käyn kyllä lääkärissä. Onko täällä kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Mulla kans oli viime kierrossa menkat 3 päivää myöhässä. Testin tein 27 kiertopäivä mikä näytti negaa ja menkat alkoi siitä 3 päivän päästä. Mun kierto yleensä on tosi säännöllinen 26-28 päivää. Tässäkin kierrossa näyttäis menkat myöhästyvän jostakin syystä. Pari päivää on ollut menkkamaisia tuntemuksia ja alavatsalla tuntuu paineen tunne. Tein tässäkin kierrossa testin 27 kp ja jälleen nega. MIetin et mikähän mussakin on vikana, kun menkat ei tuu ajallaan kun ei oo mitään muutoksiakaan tapahtunut elämäntavoissa.

Testin voi tehdä vaikka viikon päästä uudelleen jos ei oo menkat alkaneet tai neuvolasta voivat laittaa verikokeisiin. Tsemppiä kovasti! :) Toivottavasti tärppäisi.

Yhteistyössä