Petyin Remuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun pojalla on tänä talvena ollut käytössä vain ja ainoastaan yksi puku... ja merkki ei todellakaan ole reimaa eikä remua eikä mitään millä kehtais kehua. Puku on vielä ostettu käyettynä, mutta on ollut ihan superhyvä. Ei kulumankulumaa, saatika sitten reikää. Ja on TODELLA lämmin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin, mut montaakos haalaria ne teidän muksut käyttää talven aikana :whistle: Ei meilläkään ole haalarit puhki, kun on kolme Reimatecia ja yks H&M.n, mitä kaikkia käytetty =) Mä luulen, että apn lapsella on se yks puku, mitä pidetään koko talvi.

Hyvä kysymys :snotty:
Pojalla on Remun haalari, Lassietecin kaksiosainen puku (toista talvea käytössä ) ja Seppälän housut+KappAhlin takki.
Tytöllä vähän enemmän, mutta niistä suuri osa jo viime talvena pidettyjä.

Käytännössä pitävät päiväkodissa ja kotipihassa aina Remun haalareita tai Lassietecin kaksiosaisia pukuja. Lassietecit oli jo viime kevättalvena käytössä, ja tytön Remu on kirpputorilta, eli on ne aika paljon käytössä olleet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Olen koko talven hehkuttanut Remu Travallen vedenpitävää haalaria, mutta nyt tuli takapakkia. Huomasin tänään, että viitisen senttiä lahkeensuun yläpuolella on kangas kulunut puhki niin, että siinä on sormenmentävä reikä :( . Tarkemmin kun katselin haalaria, niin polvetkin ovat todella kuluneet ja karheat, kaipa nekin ehtii mennä vielä puhki. Ja mä kun luulin myyväni tuon puvun vielä eteenpäin... :'(

Suositelkaapa nyt sitten ensi talveksi edelleen vedenpitävää haalaria, joka ei kulu etelän vähälumisessa talvessa puhki! Onko ainoa vaihtoehto joku 120? Reimatec?

Kuluneet on puhki myös meidän poikien tämän talviset haalarit!! Edelliset kesti kaksi talvea täysin hyvänä ja olin todella tyytyväinen Remun haalareihin ja kaikille niitä kehunut, mutta nyt vissiin joutuu syömään sanansa... :(

minkäväriset puvut teillä oli? meilläkin ekaa kertaa remu käytössä. ollut reilun kuukauden ja oikeasti varmasti kohta on polvissa reiät. että liekkö samaa "sarjaa"? meillä musta jossa kuviointi olkapäissä (valkoista, mustaa oranssia)

Remusta

Meillä oli pojalla viime talvena kaks haalaria.. Kirppikseltä 8e Remu ja sit uusi Reimatec.

Viime talvena ei täällä etelässä paljon lunta ollut, joten käytössä oli lähinnä se Remu, ja mielestäni tosi hyvä, eipä kulunut puhki tms. vaikka oli käytetty. Reimatec oli käytössä n.3vko silloin ku oli lunta, ni siinä ajassa polvet tuli jo kuluneeksi....

Nyt tänä talvena pojalla on Remu(uutena ostettu) ollut käytössä jo monta viikkoa, myös silloin ku ei ollut lunta. ni ei polvissa oo oikeastaan mitään jälkeä. Mutta on toi alaosa jotenkin vahvemman oloista ku REimatecissä....

Pikkuveljellä käytössä se Reimatec jossa kulumaa polvissa, ihan ok, ei oo menneyt kovin paljoo pahemmaks... Viime talvena käytössä oli Tähti Jonathan, joka meni samassa 3 viikossa, lumiaikana, lähes puhki niistä lahkeen sisäsaumoista...

Mut mun kokemuksella haalareista on nyt se et Remu talvihaalareita meille jatkossa, kiitos.

Meillä remuja jo monta vuotta ja ei kyllä ole tuollaista tullut eteen kuin ap:llä. Puvut ovat kiertäneet kolmella pojalla.
Viime talvena huomasin, että superremu kestää paremmin näitä etelän vähälumisia talvia. Joten tänä talvena kahdella nuorimmalla on superremu haalarit ja superremun vyötäröhousut+remun takit. tokaluokkalaisella on kans Superremun vyötäröhousut.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Saman olen huomannut :(
6v on kuluttanut haalarinsa (Reimatec+) jo puhki kahdessa kuukaudessa.
Veljen Ticket to heaven haalarissa ei ole edes pienintä kulumajälkeä :)
Eli varmaan arvaattekin mikä merkki meille ostetaan molemmille ens talveksi .

6v:t on aika kovia menijöitä, siinäkin on syytä kulumiseen, ei pelkästään merkissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Reimatec nimenomaan kuluu aika helposti puhki.. :/

onks sulla kokemustakin paljon? vai perustatko käsityksen johonkin kirjoituksiin. mä vaan että sä tuskin vuoden vanhan muksun äitinä olet voinut mittavaa tutkimusta tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja muu:
meillä on ollu n.2vuotta käytössä tähti jonathan merkkiset toppa-ja välikausipuvut ja tyytyväisiä ollaan oltu..ainut mistä pitää sanoa niin tämän vuoden tähti jonathan topparukkaset oli tosi ohuet(ihanku välikausi hanskat ois ollu) ja ne meni ensimmäisessä pesussa ihan ihmeellisiksi,semmosta ihme haituvaa tuli hanskoihin.mut ei meillä puvut oo menny mikskään kun ollaan pesty.

tää on just se mistä puhuin aikaisemmin.tähtijonathanin kangas on virheellistä ollut tänä vuonna jos se menee pesussa pilalle. kannattaa viedä vaan kauppaan..

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
:laugh: :laugh: :laugh: ei saatana mua :laugh: :laugh: :laugh:
otsikosta vaan..

Joku toinenkin oli ajatellut otsikon vähän toisella tavalla :laugh: . Ja mäkin tajusin sen siinä kohtaa kun luin tämän uudestaan... Eli ei Aaltosessa mitään vikaa, Travallessa vaan :whistle: .

Yhteistyössä