Peyote, niqab-avatar, kannanotto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko Peyote sinun oma kuva tuo avatar? Mietin kun siinä on tuo niqab eli kasvohuntu, niin onko se jonkinlainen kannanotto? Mietin jos haluat vähän avata mitä sillä haluat viestittää, vai pistitkö muuten vaan tuollaisen kuvan?

Se ole mikään niqab, vaan vessapaperia. Ja se ei ota kantaa mihinkään, mutta koska naamakuva ärsytti joitain, kokeilen, ärsyttääkö nyt sitten vähemmän kun on naamaa peitetty.

Ja musta mä näytän tossa enemmän valkoisiin tiloihin erikoistuneelta ninjalta kuin muslimilta.

Näytät hammashoitajalta. :rolleyes:
(kaunis kuva)

Tai Peyote on tutustunut Jumbossa hänelle vislanneeseen Ibramiin, meinaa jättää nyt huoltofirmamiehensä (joka kantoi kauppakassitkin ja haki 3 aikaan yöllä raakakakkutarvikkeita kaupasta ja vaikka metsästä) ja sovittelee uuden uskonnon mukaisia väljempiä vaatteita. :(

Harkitse, sisko, vielä!!!!!!!

täytyy sanoa että olisin kaikkien aikojen huonoin mamupatja, kun en ole edes pehmeä. En suostuisi mihinkään ja mamumies joutuisi sekä miestentöihin, että naistentöihin. Ja kyllästyneenä lopulta siihen että minua yritetään alistaa, tekisin varmaan sille miehelle jotain sieniruokaa valkoisista sienistä ja sen pituinen se.

Jaa. Mä taas arvioisin, että vessapaperista tehty niqab on ehdottomasti ehkä kannanotto, mutta ei välttämättä puolesta tai vastaan vaan pikemminkin päin vastoin.

Se ole mikään niqab, vaan vessapaperia. Ja se ei ota kantaa mihinkään, mutta koska naamakuva ärsytti joitain, kokeilen, ärsyttääkö nyt sitten vähemmän kun on naamaa peitetty.

Ja musta mä näytän tossa enemmän valkoisiin tiloihin erikoistuneelta ninjalta kuin muslimilta.

Ei se enää ärsytä ainakaan mua. Mun mielestä sä teit hyvin. Jotta sä ymmärtäisit ettei oo kyse just sun naamasta vaan yleensä kaikista naamoista niin ainakin mun kohdalla se on niin.

täytyy sanoa että olisin kaikkien aikojen huonoin mamupatja, kun en ole edes pehmeä. En suostuisi mihinkään ja mamumies joutuisi sekä miestentöihin, että naistentöihin. Ja kyllästyneenä lopulta siihen että minua yritetään alistaa, tekisin varmaan sille miehelle jotain sieniruokaa valkoisista sienistä ja sen pituinen se.
Jos mua joku muslimimies yrittäisi sortaa niin mä opettelisin partiolaisten ohjekirjasta solmunteko-ohjeita ja kokeilisin niitä sen miehen vempeleeseen. :|

Siis ymmärränkö nyt oikein että täällä nämä kaks uskista latelee tappouhkauksia?
Ei tuollainen ole vielä tappouhkaus, vaan eräänlainen ehdollinen toteamus.

Vähän samaan tapaan kuin esimerkiksi se, että jos joku hyökkää suomeen, suomen puolustusvoimat tulee ampumaan ja pommittamaan hyökkääjää. Ei ole uhkaus, vaan toteamus.

Siis ymmärränkö nyt oikein että täällä nämä kaks uskista latelee tappouhkauksia?
Tietty mä kysyisin ensin että "voinko testata näitä solmuja" ja sit vetäisin kikkelin solmulle.
En mä tiedä tuleeko siitä kuolo vai ei. :laugh:

Jep...
200px-Umpisolmu.svg.png

Mut tää ei onnistune

Solmut.jpg

Yhteistyössä