Philippe Candeloro! ( taitoluistelua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ei kukaan miesluistelija saa yleisössä tuollaista reaktioo enää!

Se onkin sääli! :snotty:

Mutta se I'm too sexy oli aika järkky. Nuo muut hienoja, se meni vähän riman ali. Muistan jo silloin, että en tykännyt.

Kukas nyt on se sveitsiläinen tai ranskalainen mies, jonka esitys oli parina vuonna Time (oli paidassakin kellonviisareita ja rattaita)? Se on söpönen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ei kukaan miesluistelija saa yleisössä tuollaista reaktioo enää!

Se onkin sääli! :snotty:

Mutta se I'm too sexy oli aika järkky. Nuo muut hienoja, se meni vähän riman ali. Muistan jo silloin, että en tykännyt.

Kukas nyt on se sveitsiläinen tai ranskalainen mies, jonka esitys oli parina vuonna Time (oli paidassakin kellonviisareita ja rattaita)? Se on söpönen :whistle:

no se oli vähä :whistle:

mut kun kattoo noita muita sen ohjelmia niin ei oo voittanutta

Löysinkin itse :ashamed:

http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Joubert :heart:

rousseau.jpg

mie muistan yhen mies luistelijan joka lopetti uransa kappalella "where do I begin" love story elokuvasta.. siis joskus vissiin 90 luvulla .. luistelijan nimee en muista.. sen muistan että sitä kattoessa mie itkin ja olin ihan kananlihalla kun oli niin hyvä esitys...

candeleoro.. grrrrrrrrrrrr :p

Alkuperäinen kirjoittaja no niin:
mie muistan yhen mies luistelijan joka lopetti uransa kappalella "where do I begin" love story elokuvasta.. siis joskus vissiin 90 luvulla .. luistelijan nimee en muista.. sen muistan että sitä kattoessa mie itkin ja olin ihan kananlihalla kun oli niin hyvä esitys...

candeleoro.. grrrrrrrrrrrr :p

kkssshhh!!!!!! :heart:

Yhteistyössä