Phuh, rankkaa tämä julkkisten kans peuhaaminen....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Viime yönä oli nuori Robert de Niro minun kanssa, vierailin sen pitämässä asuntovaunukylässä ja oltiin vähän hötsyntötsyn, lopuksi tuli siivooja vaihtaan lakanat ja tarjos jälkiehkäsypilleritki. Sitte lähin käveleen kotia, olin vähän eksyksissä, kiersin vanhan asunnon kautta ja totesin että enhän mie täälä asukkaan... Sitte olin Stars Hollowissa harhailemassa ja tulipa vastaan Lorelai ja Rory. Oli vähän vispilänkauppaa Lorelain kanssa mut sovittiin että tavataan joku toinen yö.

Kai mie kotia löysin ko heräsin miehen kainalosta, ja törkeä horo ko olen, pistin sen kans paneskeluksi. Sanoinki sille että en viitti lähteä laittaan pessaaria, varmaan ne Ropertin jälkeiset pillerit tehoaa vielä...

Mieheltä kumma katse... :snotty:

Nyt on sitte plakkarissa Elvis ja Robert de Niro, saa nähä kenet kellistän seuraavaksi. En ois kyllä koskaan uskonu että tuon Robertin kans haluaisin mittään, ei oikein sytytä... Mutta horo mikä horo. :kieh:

miul on ollu pitkään jo tekemistä tuon Jack Nicholsonin kanssa...se on ihan hyvä rakastaja, jaksaa tosi hyvin vanhaks mieheks, mut minuu vähän arveluttaa ne esileikit millä hänet saa syttymään...se kun haluaa aina vähintään kerran hajottaa oven, miun pitää juosta karkuun ja laittaa ovi kiinni ja sieltä se sitten tulee kirveen kanssa sisään hullun kiilto silmissä ja sit taas mennään..se on vähän erikoista mut kyl tää tästä...

Britney Spears on kyl kans aika kova likka lakanoiden välis, mut menee vähä maku ku joka kerta aktin jälkeen se on sanottava se "oops i did it again"
Ja sit se joka kerta ennen seksiä vakuuttaa olevansa neitsyt, ja varsinkin sen jälkeen. Joskus vähän rasittavaa.

miul on ollu pitkään jo tekemistä tuon Jack Nicholsonin kanssa...se on ihan hyvä rakastaja, jaksaa tosi hyvin vanhaks mieheks, mut minuu vähän arveluttaa ne esileikit millä hänet saa syttymään...se kun haluaa aina vähintään kerran hajottaa oven, miun pitää juosta karkuun ja laittaa ovi kiinni ja sieltä se sitten tulee kirveen kanssa sisään hullun kiilto silmissä ja sit taas mennään..se on vähän erikoista mut kyl tää tästä...

Britney Spears on kyl kans aika kova likka lakanoiden välis, mut menee vähä maku ku joka kerta aktin jälkeen se on sanottava se "oops i did it again"
Ja sit se joka kerta ennen seksiä vakuuttaa olevansa neitsyt, ja varsinkin sen jälkeen. Joskus vähän rasittavaa.

Mie oon miettiny että jos sais Vin Dieselin sänkyyn, ois enemmän tuon oman ukon näkönen, saattaisin syttyä vähän paremmin.

Kun mies oli reissuhommissa niin mitä pidempään se oli poissa sitä isompia miehiä mun sängyssä unissani oli. Siinä vaiheessa kun Tony Halme yks yö pyöritti mua niin miehellä oli jo kiire kotiin. :p

Täällä peuhataan harva se yö James Hetfieldin ja Joulupukin kanssa ja vielä yhtä aikaa, enkä kyllä ikinä ole kumpaakaan kauhean kuumana pakkauksena pitänyt. Ihmisen alitajunta on omituinen :D

Mull o yleensä ihan tuntemattomia tyyppejä, mutta parhaiten jäi mieleen BB-Aso (ennen kuin se voitti). Enkä mä edes katsonut BB:tä kuin vilkaisten enkä kiinnostunut tyypistä mitenkään.

Mä lakkasin uneksimasta moisia unia heti, kun sängyssä telmi kanssani Lauri Tähkä.

Tarkemmin ajatellen, mun uusin unettomuusjaksoni tais alkaakin silloin...
a015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23057767:
Mä lakkasin uneksimasta moisia unia heti, kun sängyssä telmi kanssani Lauri Tähkä.

Tarkemmin ajatellen, mun uusin unettomuusjaksoni tais alkaakin silloin...
a015.gif

No en uskaltais minäkää enää nukkua jos Lauri Tähkä sänkyyn tulis! :O :x :p

George clooney on nuorempana vierailu miun sängyssä unissani:)
Johnny Depp vois kyllä käydä vierailemassa.:p

Yhteistyössä