M
morsio
Vieras
Otsikon lauseen kuulin kun en innostunut siitä, että tuleva mieheni heiluttaa vehjettä nokan edessä ja pyytää nostamaan vaan vähän takapuolta niin pystyy jyystämään. Siis ihan oikeesti.. Pidä pillusi, perkele! Tuossa lyhyessä lauseessa on minun mielestäni kiteytetty se, että kuinka paljon hän minua arvostaa ja kunnioittaa. Ilmankos emme ole vielä 6 vuoden seurustelunkaan jälkeen naimisissa. Jos mies olis 18 voisin tuollaisen käytöksen edes jotenkin ymmärtää, mutta kun ikää on 40?!
Olenkohan vain ihan liian herkkis, mutta en järkytykseltäni saanut edes sanaa suustani. Katsoin välittömästi miehen perään, että kai sillä oli edes hymy huulillaan ja oli vain tosi huonoa huumoria, mutta ei. Nyt hän on minulle suutuksissa, ilmeisesti kun en antanut....voi jumalauta sanon minä! Kenenhän tässä pitäisi olla loukkaantunut...
Olenkohan vain ihan liian herkkis, mutta en järkytykseltäni saanut edes sanaa suustani. Katsoin välittömästi miehen perään, että kai sillä oli edes hymy huulillaan ja oli vain tosi huonoa huumoria, mutta ei. Nyt hän on minulle suutuksissa, ilmeisesti kun en antanut....voi jumalauta sanon minä! Kenenhän tässä pitäisi olla loukkaantunut...