H
H
Vieras
miksi pitäisi tyytyä siihen mitä on? miksi kaikki sanovat että ei saa riskeerata sitä hyvää mitä jo on? tarkoitan, esim minulla on tällä hetkellä kaikki mitä ikinä voin toivoa, mutta miksi pitäisi jättää omat halut/toiveet/jännitykset/haaveet taka-alalle ja aina ajatella muita ihmisiä? miksi kaiken pitää mennä niin ""sääntöjen""mukaan? olen vielä melko nuori, mutta jo nyt kauhistuttaa ajatus että tässä se nyt on; tällaistäkö mun elämä tulee aina olemaan?! ei enää perhosia vatsassa, seikkailua, kiihkeää jännitystä, tekstareita yöllä, ""armotonta"" bailausta aamuun asti...
onko suhteeni nyt tuhoon tuomittu? haluaisin mielelläni vaihtaa ajatuksia sellaisten kanssa joilla on ollut/on samoja tuntemuksia. pakko sanoa että nämä ajatukset pelottavat minua hiukan. luulen että tämä kaikki johtuu pitkälti siitä että olen aina pyrkinyt täydellisyyteen (voi melkein verrata 'täydelliset naiset' sarjan naisiin) ja otan aina muiden mielipiteen huomioon (en kuitenkaan unohda omia mielipiteitäni) ja se että tapasin nykyisen avomieheni kun olin 17v (olen nyt 23v).
masentaa hiukan =(
onko suhteeni nyt tuhoon tuomittu? haluaisin mielelläni vaihtaa ajatuksia sellaisten kanssa joilla on ollut/on samoja tuntemuksia. pakko sanoa että nämä ajatukset pelottavat minua hiukan. luulen että tämä kaikki johtuu pitkälti siitä että olen aina pyrkinyt täydellisyyteen (voi melkein verrata 'täydelliset naiset' sarjan naisiin) ja otan aina muiden mielipiteen huomioon (en kuitenkaan unohda omia mielipiteitäni) ja se että tapasin nykyisen avomieheni kun olin 17v (olen nyt 23v).
masentaa hiukan =(