pidätkö itseäsi kauniina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lilli82

Jäsen
26.04.2008
33
0
6
siinä se kysymys sit tulikin... onko sinua kehuttu kauniiksi usein?

entä miehesi? onko hän komea?

mä kyllä pien ihan ok näkönen oon, oon rumempiakin nähny :D

ja aika usein on kehuttukin?

ja mieskin on komee. paljon komeenpi kun hänen veljensä. sain sen komeimman (ainakin omasta mielestäni) :whistle: :ashamed:

En oo omasta mielestäni kaunis mutta olen ihana. :heart: On kehuttu kauniiksi usein. Mies on kivannäköinen. Minäkin olen sitä mieltä, että sain veljessarjan valion. :D Tosin taidan olla aika jäävi arvioimaan.

Herraisä, en todellakaan ole kaunis. Joku on joskus sanonut, mutten minä ole sitä uskonut.

Ei mun mieskään varmaan perinteisessä mielessä komea ole, mutta mä tykkään, kun se on riittävän raamikas, ja sillä on syötävän suloiset silmät.

No tänään ainakin kaikkea muuta kuin kauniina |O . Riippuu muutenkin ihan fiiliksistä että tykkäänkö itsestäni vai en. Mutta siis etenkin tänään petolinnun perse vastaa aika hyvin sitä mitä peilistä näen kun kurkkaan :(

Mies on mun mielestä hirmu komea, mutta hitostako mä tiedän onko muiden mielestä. Ihan komioita ovat myös kaksi nuorempaa veljeänsäkin =)

Pidän itseäni kauniina ja usein kyllä kehutaankin ja flirtataan. :) Mies on myös tosi komee, tumma,pitkä ja lihaksikas.Häntä kehutaan kans usein ja lihaksia kommentoidaan,jopa ihan vieraat saattaa sanoo jotain tyyliin"oot näköjään reenannu" tms...

Pidän.

Muut harvemmin kommentoi. Yhdessä kohtaa, joka pysyy yleensä vaatteiden alla, mulla on onnettomuudessa tullut pienehkö arpi. Siitä olen kyllä saanut kuulla.

Mies on sen näköinen, että useimmat varmaan lähinnä pelkää. Toisenlaisella kampauksella olisi poikamaisen nätti.

No ihan ookoo näkösenä. Kehuttu on missiksi sun muuksi mutta pääasia että oma mies tykkää, muulla ei väliä.

Mies on mun mielestä komea, ei mikään mallipoika eikä "kaunis"-mies vaan kunnon miehekäs mies. Katseita kerää monesti naisilta.

Yhteistyössä