Pidätkö lorttona naista jolla yhden miehen kanssa 9v. lapsi ja uuden miehen kanssa suunnitelmissa yhteinen lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minea"

Vieras
Siis ei mulla ole tuollaista tilannetta koska olen sinkku. :D Tuli vain useasta tämän palstan kirjoituksesta mieleen, että jotkut pitävät lorttona jos naisella on lapsia useammalle kuin yhdelle miehelle.

Itsellä siis 9v. lapsi, ei miestä eikä siis lasta tulossa. Jos sopiva mies kohdalle sattuu, niin toinen lapsi on mahdollinen.

Miks mun pitäis ajatella semmosesta yhtään mitään, jokainen ihminen tekee valintansa ja niihin on periaatteessa turha kenenkään ulkopuolisen puuttua. Mistä muka kukaan ulkopuolinen voi tietää kuinka tarkkaan harkittuja ja päätettyjä tollaset asiat voi olla? Mistä me ulkpuoliset myöskään tidetään, kuinka paljon pelkoa noi asiat siinä äidissä on aiheuttanu? Mun mielestä jokaisen olis hyvä tarkastella sitä omaa elämää, että onko se niin ihanaa jos kokee tarvetta arvostella toisten valintoja ja päätöksiä. Onko joku etuoikeutetumpi onneen kuin joku muu? Täällä aina tasaarvon perään huudetaan, missä se tasaarvo näissä tapauksissa on?

Ei ole tullut ikinä mieleenkään, enkä ole ikinä moista kokenut, vaikka mulla on 9 vuotias poika ekasta suhteesta ja toisen miehen kanssa 2 vuotias ja toinen yhteinen tulossa.

Kuitenkin todella yleistä tänä päivänä uusperheet ja tottakai on mahdollisuus yrittää uudestaankin, jos eka suhde päättyy syystä tai toisesta.

En pidä. Enkä pidä lorttona vaikka olis enemmän lapsia usealle miehelle, mutta silti mielestänä ihmisillä jotka tehtailevat lapsia monille eri miehille, ja jotka vaihtavat muutenkin miestä usein, on elämänhallinnassaan usein jotain ongelmia. Ja sama koskee tietty myös miehiä, jotka tekevät lapsia monille naisille. Ja mun mielestä kaksi ei vielä ole monta ja tietty eri asia jos on leskeksi jäänyt.

Mulla ei oo tapana pitää lorttona muutenkaan yhtään ketään, joten en.

Mä en oo ikinä käsittänyt tollasta seksuaalista leimaamista, kun mulle itselle ei tule mielen viereenkään sellasia ajatuksia.