pidätkö työstäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mua tympii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakastan työtäni :heart: Olen koulutukseltani terveydenhoitaja, mutta teen sairaanhoitajan sijaisuuksia terveyskeskuksen päivystyksessä. Helmikuussa lähden erikoistumaan äitiyshuoltoon.

Aloitan tammikuussa uudessa työssä ja pidän jo etukäteen siitä ihan valtavasti.Olen sihteerinä.Paperihommia,tietokonetta ja puhelimen pirinää.Korkojen kopinaa ympäri toimistoa ja asioiden laittamista järjestykseen.Huolehtimista "kaikesta pienestä",jotta asiat rullaa.

Mikäs apta tympii ja mitä itse teet?

Periaatteessa joo. Tai riippuu mitä hommaa joutuu tekemään ja kuinka monta viikkoa putkeen. Rapuissa ei kauaa jaksa juosta, väsyy ja turtuu siihen hommaan.
Koulun penkille lähtisin, jos olisi varaa.
Postinjakaja.

Periaatteessa pidän, menee tuollaisena helppona väliaikaistyönä. Työssäni olen hyvä ja nopea ja pomo onkin vähän lupaillut, että saisin jossain vaiheessa jotain vastuullisempaa.

Aion kuitenkin jatkaa opintojani, että saisin joskus jotain ihan oikeaa työtä.

Ei mulle makseta palkkaa. Mä kirjoitan laskuja kun raha alkaa käydä vähiin...
Mutta lienee yksi lysti kysymyksen kannalta.

Pidän enimmäkseen. Muutama hankala tapaus mulla on niskoillani, ja jos kelit on huonot niin päiväkin on huono.
Mutta pääasiassa pidän työstäni.

Talikoin paskaa ja lääpin 600-kiloisia karvakasoja, kaikkine hommaan liittyvine oheistoimintoineen.

Harkitsen hakevani alaan läheisesti liittyvään kouluun kunhan perhetilanne tästä vähän tasoittuu, siitä saisi sitten lisä-/sivubisneksen vielä.

en pidä, oon laitoshuoltaja, eli siivoon. oon vaihtanu paikkaa useempaa otteesee, eli on taatusti työstä kii, ei paikasta. opiskelisin jotain muuta, mut kun en "raukka parka" oo keksiny vieläkää mitä. aliarvostettuu hommaa, joka ei parane edes omalla asenteella.

inhoan työtäni.. tai en niinkään työtä vaan sitä millaiseksi se on mennyt.. tässä firmassa. olen koti siivooja saan 7.81e palkkaa + matka korvaus. ei todellakaan palkka vastaa työn vaativuutta, ja raskautta.

Mä tykkään työstäni kyllä, mutta ilmapiiri on parin ihmisen takia niin huono että välillä olen harkinnut ihan ottaa loparit. Tosin olis tyhmää lähteä vakituisesta työstä näinä aikoina, nyt on vaikea saada töitä mistään. Onneksi niitä ihania ihmisiä on siellä työpaikalla kuitenkin enemmistö.

aha kaikki alipalkatut ei tykkää työstään ainakin nyt tän gallupin kohdalla.en yhtään ihmettele. koska kohelu on yleensä aivan kauhean huonoa. asikkaitten sekä ja pomojen kohdalla. ja siitä paskasta ei makseta kuin, melkein työttömyys korvauksen vertainen palkka. teet sitä vain siksi että ei tulisi karenssia. vaikka omalla kohdallani otan karenssi. koska katson että se on mielenterveydelleni parempi vaihtoehto.

työmotivaatio on lähtenyt laskuun viime aikoina. palkkaa ei paljoa saa ja työ on nykysin henkisesti tosi raskasta. henkilökunnan sairaslomat lisääntyneet valtavasti´, kun koko ajan tahtia kiristetään.. ja myyjä olen. yleisesti ottaen olen aina tykännyt työstäni, mutta nyt toivoisin tekeväni aivan jotain muuta.

työkaverit ja lapset on ihania pidän työstäni lastenhoitajani. Mutta tahti päiväkodissa on muuttunut ja palkkaus niin surkea joten haluisin tehdä jotain todella kiavaa työtä. Mutat en vaan tiedä mitä se voisi olla?!:O

Yhteistyössä