H
Huumekoira
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Mulle se taas ei ole semmonen asia, joten se, etten pidä sitä, ei tarkoita, että olis metsästyskausi menossa. Ettet vaan luullut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Jaa, mun mielestä sillä sormuksella taas ei ole mitään merkitystä, koska kuka vaan saa niitä jostain pääsiäismuna-automaatista.
Silti tehokas suoja orastavalle suhteelle, pitää monet ylimääräiset viettelijättäret loitolla.. sormus-tarkistus -vilkaisu on selvä viesti :xmas:
Mutta sä et edes pidä omaasi, joten. :xmas:
No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:No, onhan se varmaan yleensä niin että nuorena kihlautuneet parit herkemmin eroavat jossain vaiheessa, kasvavat erilleen tjtn.
Koskaan ei kuitenkaan voi tietää käykö niin, itsekin mennyt 19v naimisiin ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa. Mitäpä tuohon nyt sanoisi, kukin tehkööt mitä tykkää?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Mulle se taas ei ole semmonen asia, joten se, etten pidä sitä, ei tarkoita, että olis metsästyskausi menossa. Ettet vaan luullut.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Kaikki naiset ovat luvallista saalista - naisen sormus tarkoittaa vain että kannattaa varautua aviomiehen kohtaamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:No mut.. mulla metsästyslupa![]()
Kaikki naiset ovat luvallista saalista - naisen sormus tarkoittaa vain että kannattaa varautua aviomiehen kohtaamiseen.
Mä en oo. Ja kannattaa tosiaan varautua! Hänellä on otsassa raivosuoni, joka jo pullistelee. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja oooo:No, onhan se varmaan yleensä niin että nuorena kihlautuneet parit herkemmin eroavat jossain vaiheessa, kasvavat erilleen tjtn.
Koskaan ei kuitenkaan voi tietää käykö niin, itsekin mennyt 19v naimisiin ja edelleen yhdessä saman miehen kanssa. Mitäpä tuohon nyt sanoisi, kukin tehkööt mitä tykkää?
No meillä oli tässä 11 vuotis hääpäivä. Mä tiedän enemmän aikaisin kihlautuneita, jotka on olleet tosi pitkään yhdessä, kuin eronneita.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Kaikki naiset ovat luvallista saalista - naisen sormus tarkoittaa vain että kannattaa varautua aviomiehen kohtaamiseen.
Mä en oo. Ja kannattaa tosiaan varautua! Hänellä on otsassa raivosuoni, joka jo pullistelee. B)
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja casa:Riippuu asenteesta. Me kihlauduimme kun olin 19v ja astuimme avioliittoon siitä puoli vuotta myöhemmin.
Teinikihlat= "Mentiin kihloihin, jee, sain sormuksen. Ai mikä avioliitto?"
kihlautuminen= "Tuletko vaimokseni?"
Samoin ajattelen. Ja varsin sukkelaan pitäisi naimisiin mennä kihlauksesta (joka on kosinta avioliittoon).