Pidättekö kun mies huutaa kunnolla lennättäesään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tykkää äänekkäistä miehistä! Ei saa karjua eikä myöskään puhua mitään ihme "Ou beibi mä tuun kohta" juttuja :x
Onneksi aviomies on hiljainen tapaus. Hengitys vaan nopeutuu ja tulee raskaaksi ennen kun lentää.

Mun elämäni eka ja todellakin vika yhdenyön juttuni oli sellainen että otin tuntemattoman miehen kotiini ja mies huusi kuin hullu "vittu nyt multa tulee huora, aaahhh". Kyllä tunsin olonikin sitten huoraksi. Yäk.

Alkuperäinen kirjoittaja puistattaa vieläkin:
Mun elämäni eka ja todellakin vika yhdenyön juttuni oli sellainen että otin tuntemattoman miehen kotiini ja mies huusi kuin hullu "vittu nyt multa tulee huora, aaahhh". Kyllä tunsin olonikin sitten huoraksi. Yäk.

Hyi hitto :$
Nuo tuollaiset on kyllä oksettavia!

Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:
Mä en tykkää äänekkäistä miehistä! Ei saa karjua eikä myöskään puhua mitään ihme "Ou beibi mä tuun kohta" juttuja :x
Onneksi aviomies on hiljainen tapaus. Hengitys vaan nopeutuu ja tulee raskaaksi ennen kun lentää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
hih, luin lentàessà..... jo ei olisi kivaa jos lentokoneessa kiljuisi ;)

Siis. onneksi joku muukin luki väärin!! Mulle tuli ekana mieleen otsikosta että huutaako (eli pitääkö lentsikkaääntä) kovasti kun lennättää lapsia... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:

Siis. onneksi joku muukin luki väärin!! Mulle tuli ekana mieleen otsikosta että huutaako (eli pitääkö lentsikkaääntä) kovasti kun lennättää lapsia... :ashamed:

:)
kerran kuulin lentokoneessa kun yksi lentopelkoinen rouva huusi ja valitti enemmòn kuin kovaàànisesti

Alkuperäinen kirjoittaja puistattaa vieläkin:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:

Mä kuolen! :laugh:

Yhteistyössä