Pidempään pikkukakkosta toivoneet. Syksy/Talvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeleLiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa uudet :)

Aanis toivotaan et lääkkeet auttaa. Tää raskaaksi tulo ei helppoa ole... harmittaa välillä kun tuntuu et porukka vaan tupsahtelee paksuksi ja ite joutuu kierto toisensa jälkeen pettymään.. :/

Voi Miukula. Toivotaan et noi kivut enteilis jotain hyvää! Mulla niitä kipuja on koko ajan kun on tää endo et niihin kipuihin en itse enään kiinnitä huomioo. Tai yritän olla kiinnittämättä... aina välillä päässä napsahtaa ja luulen niitäkin raskausoireiksi :(

Surusilmät, toi on niin vaikea ja ahdistava vaihe... mullakin taitaa nyt huomisen jälkee alkaa piina viikot... uskoisin oviksen olevan tällä hetkellä :D

Täällä ei ole uutta. En tikuttanu ovista. Enkä ole lämpöjä mittaillu. Olen mennyt taas tälleen ilman stressiä.. :D ainakin yrittänyt.

Tänään dpo 8. Pregnyl on jo poistunut, kun testasin eilen. Joten jospa tossa ylihuomenna uskaltaisi kokeilla herkkää testiä. Minäkö kärsimätön. :D

Nyt on tosiaan pari päivää viilllellyt tonne munasarjoihin ja tänään tuntuu myös rinnat jotenkin aroilta. Tosin voipi olla ihan perus ovulaation jälkeisiä tuntemuksia. Mulla kun ovulaatio tapahtuu vain lääkkeillä, että viime kerrasta on aikaa. Ei siis ole mitään muistikuvaa miten se elimistö toimii oviksen jälkeen.

Miukulalla jännät päivät :)

Tuolla himotestaajien puolella on ollut puhetta että noi "tavalliset" testit on antanu herkemmin plussia ku noi herkät..

Tänään uitin ovistestin ja haalea viiva tuli. Jos huomenna lähtis jo vahvistumaan.. Eilen alotettiin jo tallettelu :) vähän ehkä limat lisääntyny (oisko greippien ansiota?)

Eipä vielä taida ovis olla tulossa..
Huominen lääkäriaika peruuntui, mutta sainkin samalle päivälle naislääkärille ajan :)

Tuosta stressistä. Sitä ei enää ole.. Taisin vaan olla puutteessa ja siks kiukkunen :D seksi ollu niin pakkopullaa et oli ihan kiva vaiteeks ihan spontaanisti puuhastella :)

Täällä clomit ovat saaneet kyllä jotain aikaan, nyt on dpo7 ja vatsaa repii ja nippailee ihan kunnolla, jospa nämä olisivatkin sitä itseään!

Menkat alkoi 12.9, ovulaatio bongattu 24.9, eli pari viikkoa oviksesta vois vissiin suurinpiirtein sitä testiä kehiin pukata..Maanantaina tulisi kaksi viikkoa täyteen ja on vielä synttärini, katsotaan saanko maailman parhaan synttärilahjan Iik. Jännittää.

Surusilmät, kuulostaa lupaavalta ja mikään ei varmasti olis parempi synttärilahja :) Ja tietenkin toivon kaikille muillekin plussaa :)

Täällä on odoteltu menkkoja alkavaksi nyt kolmatta päivää kp 27 menossa, mutta ei! Ruskeaa niukkaa vuotoa vaan. Sen kerran ku odottaa niiden alkamista, et sais anastrozolin aloitettua. Ekaa kertaa vuoteen sitä odottaa menkkoja innoissaan hahha :D

Tänään ollu jotenki mieli maassa ja miettinyt tätä koko asiaa. Enpä ois osannut vuosi sitten ' tulee jos on tullakseen' meiningillä aloitellen, aavistaa, kuinka vahvoja tunteita tää kaikki herättää. Aattelin silloin, että nyt en kyllä kuumeile, kun onhan jo yks lapsi. Ja ettei se haittaa niin paljon, jos raskautuminen kestää. Kun on jo se lapsi. Ja pöh sanon nyt :) Ahdistusta lisää se, että yks tuttu aloitti yrityksen samoihin aikoihin ja laskettu aika näillä main. Siitä itse tajuaa, kuinka kauan tää 'projekti' on kestänyt. Oon myös miettinyt, et kuinka paljon energiaa ja voimia voikin pelkästään näiden asioiden pyörittely pään sisällä viedä. Sori nyt, kun tuli synkisteltyä... :)

Aanis täällä taitaa kaikilla olla vähän samat tuntemukset.. Itsellä ei tosin vielä ole pitkää yritystä takana, mutta pelottaa että tulee taas kestämään.

Oletko testiä tehnyt? :)

Kenellekkään ei olla kerrottu yrittämisestä. Äitini kysyi et kai me tehään lisää lapsia? Vastasin vaan että tarkotus olis. Se sano että sit ku esikoinen on vuoden niin sit olis hyvä tehä toinen. Joo olishan se kiva kun se vaan tuliski niin helposti.
Kukaan ei tiennyt esikoisenkaan yrityksestä. Vauvauteluita ei onneksi ehtinyt tulemaan aikaisemmin kun plussasin viikon päästä naimisiin menosta. En olisi jaksanut kertoa että ollaanhan tässä jo yritetty.

Meillä kans lähisuku oottelee meille yhteistä lasta ja mulle sitä toista. Esikoinen kun on jo viis ni alkais olee kiirekkin jo.. :( toiveessa olis et saisin olla äippälomalla tai hoitovapaalla kun esikoinen aloittaa koulun. Toivossa on hyvä elää :) tää kierto meni varmaa mönkää. Mies hajotti itsensä ni ei päästä peittoja heiluttelee niin paljon. :/

Voi harmi NeleLiis. Toivottavasti paranee pian niin pääsette hommiin:D
Toi on kyl paha jos tuntuu et on kiire niin stressiähän siitä vaan tulee :(

Pyh eilen piti puuhastella, mutta mies sit nukahtikin sohvalle.. No ovistestissä ei kyllä vielä tänään (kp 14) mitään muutosta että eiköhän tässä tänään ehdi, jos saan tuon kellistettyä :D Kohta sinne lääkäriin lähtö..

Mimmi92 Minä ainakin suosiolla pistin valkoisen valheen ja sanoin että on vuosi jo takana, ei niillä muutamalla kuukaudella ole mitään väliä, varsinkaan kun joutuu kuitenkin odottelemaan..

Täällä edelleen on jotain vilunkipeliä, jotenkin tuntuu kummallisilta menkkakivuilta tai joltain??

Hyvä että sait lähetteen mimmi92. Toivottavasti menee läpi.

Nyt on dpo 10. Nega oli testissä. Toki voi olla vähän aikaista vielä. Mut ihme on, jos plussaksi muuttuis. Rinnat ovat kipeytyneet ja alavatsaa vihloo. Myös lämpö on 37,1. No ehkäpä viikon sisään täti kurvaa paikalle. Meinaan lugesteron loppuu vasta ensi tiistaina ja siitä menee se 3 päivää ennen vuotoa. Et periaattees rintojen kipuilun ei pitäis johtuu tätin tulosta vielä.

Miukula hyvin ehtii vielä muuttumaan plussaksi. Lupaavia oireita ainakin on, toivotaan parasta! :)

Mä kävin tänään siellä gynellä. Eipä tarvi päiviä laskeskella tai jännäillä tässä kierrossa, kun ei näkynyt merkkiäkään oviksesta. Ens kierrosta pääsen todennäköisesti alottamaan clomit, mutta sitä ennen vielä otetaan labroja. Nyt vaan odotellaan... :|

muoks. Surusilmät milloinkas sulla on testipäivä?! :)

Viimeksi muokattu:
Juu voihan se toki muuttua, mut yritän pitää jalat maassa tän asian suhteen. Vaikka kyl se harmittaa jos negaksi jää.
Lisäksi viel päätä särkee välillä ja väsyttää. Tosin nyt on pahin flunssakausi alkamassa, et voipi siitäkin johtua. Ja tosiaan kyllä ainakin lääkkeet on aiheuttanut kovat sivuvaikutukset, jos nämä mun oireet johtuu ihan vaan niistä.

Mimmi92: Tänään on neljäs päivä ruskeaa tuhruvuotoa. Pikkuhousunsuojalla pärjäisi. Ovistesti plussa kp13 ja nyt kp 28. Ei mitään kipuja tai jomotuksia. Eilen päivällä tein hetken mielijohteesta r-testin ja
selkeä nega. Tänään päivällä tein pientä tutkimusta ovistestillä, ja siihen tuli selkeä toinen viiva, ei kyllä yhtä vahva ku kontrolliviiva. Että ottaa sitten tosta selvää. IKINÄ ei ole ollut tämmöistä :O yleensä pari päivää lisääntyvää ruskeaa vuotoa ja sit hanat auki. Ei uskalla toivoa yhtään mitään, ettei pety. Kai sitä vois aamulla r-testin tehdä, jos se sais menkat alkamaan :D

Mimmi92 hienoa, että sait lähetteen.

Miukulalle peukut pystyyn! :) Jos olikin vaan aikainen testi toi dpo 10.

mimmi No siinä ois ollu ehkä selittämistä :D Onneksi saitte lähetteen kuitenkin matkaan!

Miukulalle vielä tsempit, Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.:) Itse olen sitä sorttia että tehty testi on aina tehty testi, yleensä se tulos on valitettavasti sitä itseään. Olen pessimisti asian suhteen mutta en halua elätellä itse turhia toiveita, enkä tavallaan halua sitä kenellekään muulle..Itseä henkilökohtaisesti alkaa hiukan nyppimään jo ne "kyllä se vielä plussaksi muuttuu, niin mullakin teki esikon aikaan plaaplaaplaa". Joo o, kyllähän ne tässä päälle vuoden yrittelyn jälkeen paljon plussaksi muuttuivat.

Älkää loukkaantuko tai välittäkö, olen hiukan pahalla tuulella, hormoonienvallassa.
Ilkeä eukko! :laugh:

Täällä testipäiväksi valikoitui lauantaiaamu, oisko dpo10/11 sillon, pitäis varmaan näkyä haamua jos siellä jotain on! Pitäkää peukkuja!

Nyt kiukuttaa. Mies nukahti taas vaikka oltiin sovittu että tänään puuhastellaan :( eikai sitä plussaa ainakaan ilman seksiä tule..

Valitettavasti mulla testit on näyttäny aina oikein. Tosin 2 kertaa olen plussannut (km rv 6) ja ne olen testannut vasta menkkojen myöhästyessä. Esikoisesta tuli viikko todella haaleata haamua, mutta plussa se oli silti. Nyt tullu lähiaikoina tehtyä niin paljon täysin puhtaita negoja että en taida tässä kierrossa edes testata ellei ole oikeasti myöhässä.
Tällä menolla näyttää kyllä olevan mahdotonta se plussa saada.

Mulla on tosissaan kipuja, ihan ovulaatiomaisia särkyjä, kunnon kolotteluja, varsinkin tuolla oikean munasarjan puolella, siellä ovulaatiokin oli. Alavatsaa juilii ja särkee ihan urakalla..:$

Mimmi Tuo on tosi ikävää, ja kun tuntuu ettei välistä ainakaan minun mieheni ymmärrä sitä tosiasiaa että se ajoitus on tärkeä..Itse oon aina herätelly miehen jos noin on käynyt :D Pakkopullaako, ei sentään.

Surusilmät mä oon ymmärtäny että siitä puhjenneesta munarakkulasta tulee keltarauhanen, eli jos se siellä tuikkis nyt oikeen kunnolla.

Joo tuo ajoitus. Aamulla sai vähän palautetta eilusestä ja toissapäiväsestä.. Kerto kylläkin nähneensä vauvaunia. Meillä oli siinä kuulemma esikoisen lisäks 2 vauvaa:D sanoinkin että ei ne ainakaan itestään tänne tupsahda.
Vielä en pakottanu ku ei sitä ovisplussaa vieläkään näy..
Edellisessä kierrossa kysyi että käviskö huomenna. Ei vaan mee jakeluun...

mimmi nyt on joko dpo9/10, riippuen oliko se ovis nyt ultrapäivänä vai sitä seuraavana, tiedä häntä. Joka tapauksessa huomenna ois kuitenkin siinä pisteessä että testiin pitäis kyll' jotain hailakkaa tulla jos siellä jotain on ollakseen.

Lueskelin tuolla että jos keltarauhanen oireilee voimakkaasti silloin ei nimenomaan ole hedelmöitystä tapahtunut, positiivista :stick: Toiset sanoi sen olevan raskausoire, olen sen verran höynähtänyt että menen tuohon jälkimmäiseen porukkaan, keltarahastahan tarvitaan raskauteen :D

Yhteistyössä