Mitä oikein tapahtui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hui"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";29819571]Monesti asiat muuttuvat kun asioista keskustelee. Helpompi puhua tuntemattomalle kun asia ei leviä tai jos leviää niin ei kukaan tiedä missä kaikki on tapahtunut. Kukaan ei satuta itseään. Jännittää vain mennä töihin.[/QUOTE]

Juu näin on.. voe voe sun juttujas :)

Mutta tsemppiä sulle!!

Jos tuo on tosi, ettet ole antanut mitään signaaleja niin on kyllä tosi törppö äijä. Ja ei, en yhtään epäile etteikö tuollaista voisi tapahtua, miksi ei? Mutta sinuna vetäisin rajat ja vähän vikkelään, tuollainen muuttuu helposti vakavaksi ahdisteluksi ja siitä on leikki kaukana.

Olen kyllä sanonut ja vetänyt rajat. Eilinen tilanne oli vaikea kun hän on kuitenkin niin paljon vahvempi ja otteesta oli vaikea kiemurrella pois.

[QUOTE="a.p";29819582]Olen kyllä sanonut ja vetänyt rajat. Eilinen tilanne oli vaikea kun hän on kuitenkin niin paljon vahvempi ja otteesta oli vaikea kiemurrella pois.[/QUOTE]
millaiset rajat olet vetänyt? seksuaalinen ahdistelu on poliisiasia, ehkä kannattaa tämä kertoa ahdistelijalle.

millaiset rajat olet vetänyt? seksuaalinen ahdistelu on poliisiasia, ehkä kannattaa tämä kertoa ahdistelijalle.

Sanoin heti, että tällainen ei kiinnosta ja olen pyrkinyt aina tilanteisiin missä on muitakin mutta välillä on tehtävä töitä kaksin ja ennen hän vain kommentoi jotain mutta nyt kourii ja käy päälle. Yritän heti päästä irti ja pois tilanteesta.

Öööh.. eli aiemmin olit ihan tulessa kun äijä lähmii sua, mutta vikassa viestissä kuulostaakin jo katumukselta??? Tee nyt oikeasti loppu tuon äijän lähmimisestä ja fyysisen koskemattomuuden rajan rikkomisesta, muuten on pian huono maine sulla nimenomaan, eikä sellaisessa työyhteisössä työskentelystä tule mitään jossa selän takana kuiskitaan ja juorutaan. Parhaimmillaan äijä kertoo kaikille mitä ootte tehny, (etenkin jos kyse vedonlyönnistä tms.) hän itse on ori tottakai etenkin muiden äijien mielestä, mutta sinä kärsit jatkossa pettäjän leimasta ja varatun miehen vokottelusta vaikket mitään aloitetta olisi tehnytkään. Vetäydy tilanteesta kun vielä ehdit!

Yhteistyössä