Pieneen tilaan menevät rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meenu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meenu

Uusi jäsen
07.06.2007
6
0
1
Hakusessa olisi mahdollisimman pieneen tilaan menevät rattaat, jotka olisivat kuitenkin sellaiset joilla pystyisi hiekkateillä ja lumisohjossakin kulkemaan eikä pelkästään kaupungissa. Lisäksi niiden pitäisi soveltua vastasyntyneelle vauvalle. Meillä on kaksi koiraa ja rattaiden siis pitäsi mahtua koirien kanssa autoon. Tällä hetkellä meiltä löytyy vanhat (vuoden 99 mallistoa) emmaljungan vaunut kovalla kopalla ja ne eivät mahdu mitenkään koirien kanssa autoon, kun tuntuu, et ilman koiriakin ne mahtuvat hädin tuskin. Hyviä vinkkejä otetaan vastaa. Olen jo vähän tutkaillut teutonian rattaita, mutta muutkin kiinnostaa.

Brion Happyt menee pieneen tilaan ja Emmaljungan Ceroxit menee myös. Happyistä tulee sellainen lyhyt ja kapeahko paketti, kun taas Ceroxit saa hyvinkin litteään tilaan... Riippuu nyt vähän mikä on teille se sopiva..?

Suosittelen ehdottomasti Teutonian Mistraleita. Menevät pieneen tilaan, ovat kevyet ja kulkevat hyvin metsäpoluillakin. Kaikinpuolin hyvä ostos ja olen tykännyt. Minulla kiesit ovat vuosimallia -05 eikä ole mitään valittamista. Teutonian Prestiget ovat kuulemma nekin hyvät.

Meillä on Bugaboo Geckot. Menevät pienempään tilaan kuin monet matkarattaat! Oikeasti! Pikkuvauva-ajaksi vaunuissa on koppaosa, ja isommalle vauvalle/lapselle ratasosa. Sekä koppa, että ratasosa taittuvat nekin helposti kasaan tarvittaessa. Bugaboissahan on pienet kääntyvät etupyörät, mutta niihin saa lisätarvikkeena vaihdettua eteen ns. talvipyörät. Itse pärjäsin viime talven vähillä lumilla ilman niitäkin, jopa lenkkimaastossa. Vaunuissa on heittoaisa, ja isot pyörät edessä pääsee eteenpäin vähän vaikeammassakin maastossa. Ensi talveksi suunnitelmissani on kuitenkin hankkia myös ne talvipyörät, ihan vaan varmuuden vuoksi. Vaunut ovat myös ihanan kevyet, ratasosan kanssa painoa 8,5kg, jos oikein muistan. Suosittelen kyllä! =) (Esikoisen aikaan meillä oli Teutonian y2k-rattaat, ja en kyllä vaihtaisi takaisin!)