Pienen naisen seksikkäät alusvaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä ottaa päähän !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllä ottaa päähän !

Vieras
On se niin väärin, että koossa 70A ei saa juuri minkään sortin seksikkäitä rintsikoita korseteista puhumattakaan. Kaikki tuntuu alkavan vasta 75B:stä.

Itse kärsin täsätä. haluaisin käyttää sexyjä alusvaatteita, korsetteja yms, mutta kun niitä ei ole. Ainoastaan stringejä löytyy minikoossa. Onneksi edes niitä.

Vai mielletäänkö tämänkokoinen nainen sitten ei-seksikkääksi. Mitä mieltä ootte miehet ?

Viihdytä tässä sitten aviomiestä millään yllätyksillä. On se niin s****nan väärin !!!!!

Menepä ihan oikeaan alusvaateliikkeeseen tai tilaa netistä. Sinun koollasi saa esimerkiksi tästä brittialusvaatekaupasta noin 300 erilaista liivimallia:

http://www.figleaves.com/uk/nsf/qwiseranswered.asp?dept=Lingerie_Bras&answerhandle=11624&searchhandle=A%3dwomenswear+not+in+olet~B%3dwomenswear+not+in+olet~D%3d12~E%3d0^0^2^LifeTime~G%3d12114^2^11590^2~K%3d4~L%3d1~M%3d32~N%3d8~&originalquery=Womenswear+not+in+olet&answerhandleback=11624&cm_re=lhn-_-Shop-_-cta3_Bras

Ei kannata tuollaisesta ottaa itselleen "kärsimystä", itse asiassa melkein suututtaa että jollain on noin pienet murheet että tuollaisen oikein nettiin asti vaivauduit kirjoittamaan!

Ei kannata tuollaisesta ottaa itselleen "kärsimystä", itse asiassa melkein suututtaa että jollain on noin pienet murheet että tuollaisen oikein nettiin asti vaivauduit kirjoittamaan!
Kyllä ne pienet murheet on nimenomaan SINULLA, jos oikein kehtaat suuttua siitä että naista harmittaa kun ei löydä kauniita alusvaatteita itseään ja ehkä parisuhdettaankin piristämään. Kauniit vaatteet, myös alussellaiset, ovat itsestään huolehtimista ja tuovat iloa arjen ja niiden "oikeiden" ongelmien keskellä.

Viimeksi muokattu:
Vaikea on löytää nättejä rintaliivejä A-kupilla. Kaikki alkaa vähintään siitä 70B:stä. Miksi pienet rinnat (alle B) mielletään lähes AINA lasten "rinnoiksi"?
Onneksi esim. Triumphilla on nättejä pitsejä kaikissa koissa!!

Hhaha, never. Olenpahan sattunut kerran käymään paikallisen Prisman Triumphin valikoiman lävitse ja ainakin siellä oli hyvin kokoja. Minä en ole maksettu mainos!

Mua ainakin rasittaa pitää aamusta iltaan kaaritukia, rintsikoita yms. Ei se seksikkyys ole niistä kiinni!

Jos on pienet rinnat, ei kaivanne tukea. Aika vähän kaipaan itsekään vielä, mutta en kyllä juokse mielelläni taaperon perässä ilman rintsikoita yms.

Jos ei tukea kaipaisi, on mielestäni kauniita pitsiliivejäöilman kaaria, tukia ja tönkkötoppauksia esim. Kappahlilla nähty. Entäpä monet nettikaupat? H&M

Raskaammat rinnat kaipaa tukea, kunon olkaimia ja ja selästä hyvää kiinnitystä. Näyttää, että kaikki pienemmän liivitkin ja varsinkin useat kauniit mallit ovat todella kevyitä ja pieniä, lähinnä koristeia. Ei siis tosiaankaan raskampaan käyttöön sopivia.

Eikö pienirintaislle toimisi kauniit pitsitopit, ohuet yöpuvut, mitkä tahansa kauniit yöpuvut yms.? Kuvittelisin, että antaa vapauttakin, että voi laittaa päälleen mitä vaan, miettimätä tukea ja mukavuutta eli käyttökelpoisuutta. Pitsibody tai aluspaita olisi kaunis,tai entäpä olla ilman rintaiivejä? pahempi ratkaisu, kun juoksee lapsen pyörän perässä ja rinnat on mallia D. Silloiun saakin valita tukea ja sporttia ja se ei KOSKAAN ole mitään sensuellia pitsiä...

Jos te A70-kokoiset satutte reissussa Itä- tai Kaakkois-Aasiaan, ostelkaa sieltä rintsikoita, löytyy tuolla ympärysmitalla ja A-kupissa. Rintaliivissä voi lukea B70, mutta käytännössä se on Suomen A-kuppi, kun siellä mitoitusnumerot on eri.

Jos te A70-kokoiset satutte reissussa Itä- tai Kaakkois-Aasiaan, ostelkaa sieltä rintsikoita, löytyy tuolla ympärysmitalla ja A-kupissa. Rintaliivissä voi lukea B70, mutta käytännössä se on Suomen A-kuppi, kun siellä mitoitusnumerot on eri.

on mennä ostamaan aasiasta rintaliivit? Eikö pelkästään lentoliputkin maksa enemmän.

Viimeksi muokattu:
No mielestäni kirjoitin ihan selkeästi, että jos satutte matkaamaan Aasian suunnalla. Eihän se nykypäivänä ole mitenkään harvinaista.

Kyllä minä itse ainakin käytän Aasian reissut hyväkseni ostelemalla sieltä sitä sun tätä, mitä ei joko lainkaan Suomesta saa, tai joka on Suomessa paljon kalliimpaa. Samallahan se siinä koneen ruumassa tulee kapsekissa, kun itse sinne kuitenkin matkustan.

Yhteistyössä