Pienen pieni ihmetyttöni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeen äiti

Vieras
Siinä sinä nyt olet. Pikkuinen ja imet rintaa ja nukut, se on hommaasi nyt. Kuinka äiti onkaan iloinen siitä että sai sinut!
Kuinka paljon isäsi menettikään kun hylkäsi sinut ollessasi vielä vatsassani, kuullessaan vammaisuudestasi. Moinen mulkku ei sinua ansaitsekkaan, eikä raukka edes tajua mitä menetti.
Lupaan olla sinulle parhaani mukaan sekä äiti että isä. Onneksi sinulla on ukki miehenmalliksi, ukki rakastaa sinua täydestä sydämmestään! Mummon kanssa he varttuvat meitä sinne mummolaan jouluksi, luulen että saat monta pakettia. Mummo sanoi että hänestä on ihanaa kutsua taloaan mummolaksi. Senkin mahdollistit sinä, pikkuinen ihana tyttöni.
Ja jos joskus joku sinua haukkuu, erilaisuudestasi johtuen, lupaan että ne ihmiset ei ehdi edes huomata mikä niihin iski kun minä puutun asiaan. Sinä olet minun lapseni, ja puolustan sinua viimeiseen veripisaraan tarvittaessa.

Nyt kuitenkin rauhoitumme ensimmäiseen jouluusi. En malta odottaa ensi talvea ja joulua, kun saan vetää sinua pulkassa ulkona. Ostin jo pulkankin, mutta siihen olet tänä talvena liian pieni.

Meidän pieni perhe toivottaa oikein ihanaa joulunalusaikaa kaikille ja kaikenlaisille! Nautitaan pakkasistakin kun niitä viimein saatiin, paljon kurjempaa se ainainen vesisade oli. Me olimme tänään ulkona puolisen tuntia. Naapuri oli päästänyt hevosensa hetkeksi ulkoilemaan pakkaseen, ne olivat äärimmäisen kiinnostuneita eteeni ilmestyneistä vauvanvaunuista. Ja kun vaunuista löytyi näkkäriä, hepat oli ihan innoissaan. Naapuri on jo luvannut, että pienenpieni ihmetyttöni saa häneltä sitten aikanaan erikoisratsastuskurssin.

Oi, ihanaa joulunaikaa teidän täydelliselle perheelle! Uskon, että sinulta riittää rakkauttaa äidin ja isän edestä ja vielä joskus löydät elämänkumppanin, joka on kasvanut aikuiseksi.
Tunnen monta erityisen ihanaa erityislasta ja en voi sanoa heistä yhtään pahaa sanaa. Omat lapseni olen myös opettanut arvostamaan kaikenlaisia ihmisiä. Kaikki me ollaan yhtä arvokkaita.
Paljon iloa ja lämpöä teidän kotiin :heart: :hug:

Kiitos kaikille.

Minä pienen down-tyttöni kanssa toivotan edelleen ihanaa joulua kaikille!

Nyt hän haluaa jälleen syödä.

Voiko mahdollisesti ylpeydestä niinsanotusti haljeta? Minusta tuntuu että halkean onnesta, ylpeydestä ja ilosta.

kertokaa mielellään korvaava sana sanalle "mulkku" kirjoituksessani, jolla haluaisitte kuvailla lapsensa täysin hylännyttä isää.
Tuo tuli ekana mieleeni. Kertoo tunteistani, kuten koko kirjoitus. Kirjoitukseni ei ollutkaan tarkoitus päätyä joulukorttia koristamaan hempeine koristeineen, vain tunteenpurkaus.

Onnea ihanasta lapsestasi. :heart: Vähän häiritsi muuten kauniissa kirjoituksessa se mulkku sana. :x Mun mielestä sen koko lauseen voisi jättää pois. Todetaanhan siinä jo aikaisemmin se isän osuus.

Yhteistyössä