pienen pieni pyyntö teille kessuttelijoille

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
tästä nyt ei kenenkään kannata vetäistä herneitä. mutta pieni pyyntö tupakoitsijoille, jos te haluatte tuhota oman teveytenne, niin tuhotkaa, se ei kenellekään kuulu. mutta voisitteko te viedä ne jätöksenne roskiin, ei nurmikoille, jalkakäytäville, rannoille. pöydille. ja jos ruokapöydille jossa ulkoterassilla tippuu tuhkaa voisitteko siivota ne pois. mä oikeesti inhoon niitä. mutta olis joskus kiva näin kesäisin reissatessa syödä tai juoda jotain ulkoterassilla, mutta pöydät on siinä kunnossa, että ne on jotain tuhkakasoja, ei niissä voi syödä mitään. ja henkilökunta näyttää useassa paikassa jättävän siivoamatta ja tarkistamatta ulkopöytien kunnon. joten kun itse vien aina roskani pois, niin viekää tekin, niin meillä kaikilla on sitten mukavampaa

mieltä, mutta muistuttaisin kuitenkin että aina ei kaikki tumpit väärässä paikassa ole tupakoitsijoiden jättämiä, vaan myös linnut levittävät niitä roskiksista

[QUOTE="vieras";26841301]Ap:n kannattaa kuljettaa omia siivousvälineitä mukana, joku pieni rätti tai huisku sekä sumutettava puhdistusaine, esim. Pika-Tolu on kätevä ja hygieeninen :)[/QUOTE]

Hahhaa.. Mites ap, laitanko tumpin taskuuni ja sormilla otan tulen pois? Ja paskanmarjat..heitän just siihen paikkaan ku lopetan röökaamisen.. en nyt tosin kaupan ovelle mutta kuitenkin.. tuhkikseen tietty jos sellanen näkyy.

Hahhaa.. Mites ap, laitanko tumpin taskuuni ja sormilla otan tulen pois? Ja paskanmarjat..heitän just siihen paikkaan ku lopetan röökaamisen.. en nyt tosin kaupan ovelle mutta kuitenkin.. tuhkikseen tietty jos sellanen näkyy.

Kuljetat omaa tuhkakuppia mukana, jos muuten et osaa toimia.

Relags_tuhkis_kantikas.jpg

Kyllä siitä kannattaa käydä ihan työntekijöille sanomassa, jos terassin pöydät ovat paskaiset. Ihan sama onko niissä jätskiä, kahvia, tupakantuhkaa tai linnunpaskaa, jos ei tahallaan sotke niin siivous kuuluu henkilökunnalle.

• Tykkää
Reactions: Pinki ja Joxu
Mä karistan yleensä maahan koska luppiin karistaessa ne lähtee tuulessa lentoon ja juurin pöydille. Rannalla poltan kyllä (jos ihmisiä kylkikyljen niin menen aina sivummalle, natsat kerään pussiin tai kertakäyttökuppiin. Tosin kävellessä en kyllä odottele lähintä roskiska vaan nakkaan maaahan jos lähettyvillä ei roskista näy.

Sellanen taskuun mahtuva mini-tuhkis ois kyllä kätevä.

koska tupakan pössyttelijät saa sotkea luontoa, olen päättänyt, että minä en myöskään enää kerää koirani jätöksiä, enkä lehmäni jätöksiä, jos se sattuu pääsemään karkuun ja tekee paskat tuohon tielle. ne saa olla siellä, josta ensimmäinen vesisade ne huuhtelee. ja kenenkään on ihan turha naputtaa mitään. onneksi on toki niitä tupakoitsijoita, jotka siivoaa jälkensa, kiitos heille, mutta loput sitten pilaa niidenkin siististi elävien maineen.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26844607:
koska tupakan pössyttelijät saa sotkea luontoa, olen päättänyt, että minä en myöskään enää kerää koirani jätöksiä, enkä lehmäni jätöksiä, jos se sattuu pääsemään karkuun ja tekee paskat tuohon tielle. ne saa olla siellä, josta ensimmäinen vesisade ne huuhtelee. ja kenenkään on ihan turha naputtaa mitään. onneksi on toki niitä tupakoitsijoita, jotka siivoaa jälkensa, kiitos heille, mutta loput sitten pilaa niidenkin siististi elävien maineen.
No aika moni jättää keräämättä omat ja koiransa jätökset. Ihan turhaa jeesustelua taas, niitä välinpitämättömiä mulkkuja löytyy tupakoitsijoista ja tupakoimattomista ihan yhtä lailla.

Ei pidä yleistää.. koiran kanssa lenkillä menee tumppi p*skapussiin tai sit mulla on taskussa kostea talouspaperi+pieni minigrip. Hyvin se kulkee kotia asti sitten ;) Sama kaupungilla jos tökistä ei näy, menee tumppi taskuun.
Meillä poltan vain mä, ei mies. Joten siksikin on tullut intoa "piilotella" paheitaan.. ei niistä savuistakaan tarvi ulkopuolisten kärsiä, omalla terassilla en erityisesti häiritse ketään.

Koska jostain ihmeen syystä mua itseäni etoo haisevat tumpit, vaikka tupakki maistuukin. Tänäkin aamuna vitutti katsella naapurin pikkujätkän sätkäntumppeja tuos tiellä. Heillä näköjään ei saa tumppeja omaan pihaan pistää, jote jäpikkä imuttaa sätkää tuos meidän pihan ees(suora näköyhteys) ja sit menee kotia. Naapuri siis.. oon keräilly niitä kasaan ja sutinu heidän tiensuulle, mutta taitaa joku ne viskoa pois silmistä aina sit kauemmaks. En tajua.. kohta vien pilttipurkin tms niille, jos ei raaski tuhkista ite hommata pojalleen. :D
Terveiset jos pojan mamma tunnistit itsesi!

Joo kuten tossa joku sanoikin tekevänsä, myös mä karistan maahan,- juuri siks, että jos yrittää tuhkakuppiin ym. niin ne tuhkat on väistämättä tuulen mukana pitkin pöytiä ja vaikka tupakoitsija olenkin, en minäkään nauti paskasista pöydistä :)

Tuohon tumppien maahan heittelyyn olen luonnollisesti herännyt vasta nyt, kun on oma lapsi siinä iässä, että maastahan tungetaan suuhun kaikki (eikä vähiten ne tupakan tumpit), ja että pistää vihaksi olla koko ajan kyttäämässä, minkä tumpin tuo neiti nyt on poiminut. Kadun varret on joka tapauksessa täynnä roskiksia ja kaivoja, niihin minä tumppini heitän (ja sille valopäälle joka lässytti, että sorminko se tupakan palava pää pitää sammuttaa, niin äläpä nyt idiootti ole, tumppaa vaikka kengän pohjaan tai roskiksen kanteen tai "napsauta" tulipää pois, tupakoitsijana kuvittelisin sun tietävän kikat), eikäpähän tule mieleen yhtäkään terassia tai ravintolaa, jossa ei tuhkakuppeja olisi, jos niillä saa kerran myös tupakoida.

[QUOTE="vieras";26844671]Ei pidä yleistää.. koiran kanssa lenkillä menee tumppi p*skapussiin tai sit mulla on taskussa kostea talouspaperi+pieni minigrip. Hyvin se kulkee kotia asti sitten ;) Sama kaupungilla jos tökistä ei näy, menee tumppi taskuun.
Meillä poltan vain mä, ei mies. Joten siksikin on tullut intoa "piilotella" paheitaan.. ei niistä savuistakaan tarvi ulkopuolisten kärsiä, omalla terassilla en erityisesti häiritse ketään.

Koska jostain ihmeen syystä mua itseäni etoo haisevat tumpit, vaikka tupakki maistuukin. Tänäkin aamuna vitutti katsella naapurin pikkujätkän sätkäntumppeja tuos tiellä. Heillä näköjään ei saa tumppeja omaan pihaan pistää, jote jäpikkä imuttaa sätkää tuos meidän pihan ees(suora näköyhteys) ja sit menee kotia. Naapuri siis.. oon keräilly niitä kasaan ja sutinu heidän tiensuulle, mutta taitaa joku ne viskoa pois silmistä aina sit kauemmaks. En tajua.. kohta vien pilttipurkin tms niille, jos ei raaski tuhkista ite hommata pojalleen. :D
Terveiset jos pojan mamma tunnistit itsesi![/QUOTE]

Vie ihmeessä tuhkakuppi sinne hei :)

Arvatkaa vaan minkä näköinen meillä on työpaikalla ulko-oven viereinen alue, niin täynnä tupakan ja sikarin tumppeja kuin olla vain voi. Ovat ainakin joskus tumpanneet tupakat johonkin astiaan, mutta ne astiat on tyhjennetty siihen maahan jossain vaiheessa ja sitä roskaa on ihan älyttömästi.

Kaikista aäsyttävintä on kunjotkut polttaa tupakkaa parvekkeella ja heittää "maahan" tumpit (alapuolella olevalle parvekkeelle), niinkuin tuo meidän yläkerran jätkä. Koko ajan tumppeja lentää parvekkeelle ja sitten kun on ovi auki niin lapsi menee parvekkeelle ja syö niitä... Argh

Uusimmat

Yhteistyössä