pienen pieni pyyntö teille kessuttelijoille

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26844607:
koska tupakan pössyttelijät saa sotkea luontoa, olen päättänyt, että minä en myöskään enää kerää koirani jätöksiä, enkä lehmäni jätöksiä, jos se sattuu pääsemään karkuun ja tekee paskat tuohon tielle. ne saa olla siellä, josta ensimmäinen vesisade ne huuhtelee. ja kenenkään on ihan turha naputtaa mitään. onneksi on toki niitä tupakoitsijoita, jotka siivoaa jälkensa, kiitos heille, mutta loput sitten pilaa niidenkin siististi elävien maineen.

Ehkä ne tupakoitsijatkin on alunperin ajatellut näin; en minä kun ei muutkaan. Se onkin tosi hedelmällinen ajatelma.

ja onpa tuttavapiirissä sellaisiakin, jotka tulee meidän pihalle polttelevat ja tumpataan maahan ja jätetään sitten siihen, tosin mä kyllä heti huomautan asiasta. mutta myös aikuisilla pojilla käy kavereita ja tekee tätä, enkä mä silloin voi olla vieressä vahtimassa

Muista en tiiä, mutta kyllä muutkin roskat roskikseen laitan. Jos ei tuhkista ole näköpiirissä, tumppaan ja pistän tumpin roskikseen.

Kivasti tupakoitsijoita syyllistävä avaus jälleen ;)

Muista en tiiä, mutta kyllä muutkin roskat roskikseen laitan. Jos ei tuhkista ole näköpiirissä, tumppaan ja pistän tumpin roskikseen.

Kivasti tupakoitsijoita syyllistävä avaus jälleen ;)

tuo asiahan on helppo muuttaa. jokainen joka polttaa, siis jokainen, alkaa ottamaan toiset huomioon, niin puhdistuu kaikkien maine, koska ne jotka sotkee pilaa myös muiden polttajien maineen. vai pitäskö kirjoittaa puseron selkään, että olen sotkematon polttaja. tehkää vaikka joku kampanja, jos se jotain auttais, jos se edes vähentäis tuota sotkua, niin paljon olisi jo se

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26851800:
tuo asiahan on helppo muuttaa. jokainen joka polttaa, siis jokainen, alkaa ottamaan toiset huomioon, niin puhdistuu kaikkien maine, koska ne jotka sotkee pilaa myös muiden polttajien maineen. vai pitäskö kirjoittaa puseron selkään, että olen sotkematon polttaja. tehkää vaikka joku kampanja, jos se jotain auttais, jos se edes vähentäis tuota sotkua, niin paljon olisi jo se

Noh, tämä palsta nyt vaan on hieman väärä paikka tälle paatokselle (vaikka osa vastauksista teineiltä kuulostaakin). Nimittäin eiköhän se nuoriso tai laitapuolen kulkijat ole enemmistö niistä, jotka niitä tpakoita sinne luontoon nakkelee. Ja niitä tuskin mammapalstoilla näkyy :D Itse olen kännipolttaja enkä heittele tumppeja maahan. Jos ei ole tuhkista niin tumppaan ja nakkaan roskiin. Teininä nakkelin minne sattuu, jos joskus poltin. Ikä tuo viisautta, meille joillekin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26851800:

Lisään vielä, että enemmän minua ällöttää ne, jotka roskaavat luontoa muuten esim. heittelemällä tyhjiä ruokalaatikoita ja mäkkärin pusseja pitkin kyliä ja kaupunkeja. Jopa auton ikkunasta nakataan ruokaroskat pihalle ihan surutta, ..ttu että pistää vihaksi!

eilen kävin yhdessä paikassa kylässä, ja sinne tuli vanhempi mies lievästi päihtyneenä. ja täytyy nostaa hattua, se meni omakotitalon pihalta sinne ulkopuolelle tupakoimaan, ettei haittaa meidän muiden oloa ja tumpit näky laittavan roskiksen, että siinä oppia kaikille

[QUOTE="vieras";26851827]Lisään vielä, että enemmän minua ällöttää ne, jotka roskaavat luontoa muuten esim. heittelemällä tyhjiä ruokalaatikoita ja mäkkärin pusseja pitkin kyliä ja kaupunkeja. Jopa auton ikkunasta nakataan ruokaroskat pihalle ihan surutta, ..ttu että pistää vihaksi![/QUOTE]no minkäänlainen sotkeminen ei ole fiksua

:O
Kehoitetaan siivoamaan tupakoinnista jäävät siivot pois, niin naureskellaan ja vitsaillaan, miten se röökaaminen onkaan ihanaa pus pus :kieh:

Mun mielestä koko tupakoinnin saisi kieltää kokonaan, en ymmärrä miten sellaista josta ei ole muuta kuin oikeata haittaa terveydelle ( myös kanssaeläjille ) voidaan puolustella ja vieläpä helpottaa sen toimen suorittamista :x
Jopa potilastyössä saa löyhkätä tupakalta |O

Mutta onhan se ihan kansalaisoikeus se syövän hankkiminen :snotty:

:O
Kehoitetaan siivoamaan tupakoinnista jäävät siivot pois, niin naureskellaan ja vitsaillaan, miten se röökaaminen onkaan ihanaa pus pus :kieh:

Mun mielestä koko tupakoinnin saisi kieltää kokonaan, en ymmärrä miten sellaista josta ei ole muuta kuin oikeata haittaa terveydelle ( myös kanssaeläjille ) voidaan puolustella ja vieläpä helpottaa sen toimen suorittamista :x
Jopa potilastyössä saa löyhkätä tupakalta |O

Mutta onhan se ihan kansalaisoikeus se syövän hankkiminen :snotty:

No, niin kauan kun se on Suomen maassa laillista, niin jokaisen oma asia. Itse poltan vaan kännissä enkä ajatellut lopettaa. Miksikö? No sen takia, että kalija ja tupakka nyt vaan kuuluu yhteen :) ei kaikkien valintojen tarvitse olla järkeviä, saa niitä muutama typeräkin valinta ihmisellä elämässä olla.

[QUOTE="vieras";26851884]No, niin kauan kun se on Suomen maassa laillista, niin jokaisen oma asia. Itse poltan vaan kännissä enkä ajatellut lopettaa. Miksikö? No sen takia, että kalija ja tupakka nyt vaan kuuluu yhteen :) ei kaikkien valintojen tarvitse olla järkeviä, saa niitä muutama typeräkin valinta ihmisellä elämässä olla.[/QUOTE]

saa olla ja mulle ihan sama mitä kukakin tekee. Kunhan vaan tupakoitsijat pysyisivät kaukana. Miksi esmes bussikatoksessa pitää saada savutella?

Uusimmat

Yhteistyössä