pienen pitkittynyt yskä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Kaveri sano et niistä suolalampuista ois hyötyy astmaatikolle, en sit tiä.. saa luontaistuotekaupoista.

se on varmaan jotain samantyylistä kun tuo suolahuone..´? pitää nyt käyttää siellä ja jos on apua niin ostella kotiin tuollasta lamppua. mä oon tosiaan valmis tekeen/hankkimaan mitä tahansa että tää kierre loppuis!

mä mietin et oistasin meille tuon lampun, maksaa vähä yli 20?..

Alkuperäinen kirjoittaja umba:
Onko verenkuva otettu? Vitamiinipuutostila?? Ovat yleisiä mutta helposti hoidettavia räätälöidyllä lisäravinteilla. Asiantuntijoita esim. Antioksidanttiklinikoilla.

verenkuva otettiin n. kk sitten keuhkokuvan kans samaan aikaan. ei mitään häikkää. pikkunen syö lisävitamiinia, jotain multilasten juttua. luulis että saa tarvitsemansa siitä..

Ja vielä: lainaapa kirjastosta jos ei varaa ostaa: Irti tulehduskierteestä - apua lasten infektioihin ja allergioihin (Rauli Mäkelä). Jos oikeesti olet valmis näkemään vaivaa auttaaksesi lasta =).

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Meilläkin on syksyn ja talven oireilu, mutta ei keväällä ja kesällä ollut mitään. Sama viime vuonna. Likalla on todettu voimakas koivuallergia, ja lievempänä heinä. Ihmettelen kyllä tuota ajankohtaa meillä...
Astmaa ei todettu, mutta itse olen tullut siihen tulokseen että hänellä vois olla infektioastma.

ja oliko se sinä kuka kirjotit etä on avaava lääke, ja se auttaa? olisko muita ehdotuksia millä voisin kokeilla helpottaa oloa, jos meillä olis samasta johtuvaa?

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:
Kaveri sano et niistä suolalampuista ois hyötyy astmaatikolle, en sit tiä.. saa luontaistuotekaupoista.

se on varmaan jotain samantyylistä kun tuo suolahuone..´? pitää nyt käyttää siellä ja jos on apua niin ostella kotiin tuollasta lamppua. mä oon tosiaan valmis tekeen/hankkimaan mitä tahansa että tää kierre loppuis!

mä mietin et oistasin meille tuon lampun, maksaa vähä yli 20?..

kiitti! mä käyn heti tänään kattomassa sitä.. on varmaan kaikissa luontaistuotekaupoissa? täälläki ku niitä on aika monia..

Alkuperäinen kirjoittaja umba:
Ja vielä: lainaapa kirjastosta jos ei varaa ostaa: Irti tulehduskierteestä - apua lasten infektioihin ja allergioihin (Rauli Mäkelä). Jos oikeesti olet valmis näkemään vaivaa auttaaksesi lasta =).

kiitos tästä, mä oon tosiaan valmis tekeen melkeen mitä tahansa et tästä kierteestä päästään pois.

kävinki netistä tutkimassa tuota suolalamppu-systeemiä, ja paljon ihmiset on kehunu! jos en löydä kaupasta sitä niin näytti olevan nettikapoissaki myytävänä, haluisin saada vaan sen heti :)

Minä oon se, joka puhui myös tuosta suolahuoneesta ja sinne menemisestä.
Ensimmäisenä oireiluvuonna auttoi avaava, tänä syksynä ei auttanut enää. Myö valvottiin tuossa vasta kuukausi, kokeillen erilaisia yskänlääkkeitä...mutta ei oikein mikään tehonnut. Tarpeeksi kauan kun kärsi, se meni pois...

Yhteistyössä