Pienen vauvan kanssa mökille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttösenäiti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttösenäiti harmaana

Vieras
Mies taitaa olla yltiövarovainen tai minä jotain aivan muuta..

Keksittekö syitä miksi pienen vauvan (ikää ehkä parista viikosta eteenpäin) ei voisi lähteä mökille?
Siis jos äiti jaksaa, ja äitihän jaksaa jos ei sektioon joudu :)

Mökillä ei sähköä, juoksevaa vettä tai muuta hienouksia, lämmitys kuitenkin ja esim. pesuvettä saatavilla.
Hygieniataso ei mökillä kuitenkaan sen huonompi kuin kotona :)

En mä kyllä keksi. Mua ei sais mökille millään ilveellä, mutta jos susta tuntuu ettei ole ongelma olla pienen vauvan kanssa ilman mukavuuksia, niin ongelma on lähinnä miehen vasemman korvan oikeella puolella.

Me oltiin juhannus kemijärvellä mökillä missä ei juoksevaa vettä eikä sähköä, keskellä metsää!
Kuopus syntyi 14.4 eli eipä tuo kovin vanha ollut vielä =)
Kaikki meni hyvin vaikka ei esim kokoimetyksellä menty, korvikkeen sai lämpimäksi jne

no, vauvahan ei sinällään ulkoilua kaipaa, et sen ulkoilut menee vaunussa ötökkä-suojan alla. ja kunhan mökkikin pidetään ötökkä-vapaana, niin eiköhän se suju. nuo hyvin pienethän yleensä, huom. yleensä vaan nukkua tuhertaa.. mut sit jos sattuukin sellainen känkkis niinku meidän nuorin niin en lähtis kirveelläkään mihinkään..

Alkuperäinen kirjoittaja vai ei?:
no, vauvahan ei sinällään ulkoilua kaipaa, et sen ulkoilut menee vaunussa ötökkä-suojan alla. ja kunhan mökkikin pidetään ötökkä-vapaana, niin eiköhän se suju. nuo hyvin pienethän yleensä, huom. yleensä vaan nukkua tuhertaa.. mut sit jos sattuukin sellainen känkkis niinku meidän nuorin niin en lähtis kirveelläkään mihinkään..

Joo, minä haluan :)
Meille on jo viides tulossa joten vauva-arkikin on ihan tuttua, mies taitaa vain panikoida jo etukäteen kaikkea synnytyksestä lähtien :)

Meillä kuopus oli 5 viikkoa vanha, kun olimme reissussa asuntovaunulla. Ja hyvin siellä kaikki sujui. Eihän tuon ikäinen vaadi kuin ruokaa, lämpöä ja puhtaan vaipan. Varmasti mökillä sujuu ihan samanlaisesti, kuin asuntovaunussakin.

Mun mies on anopin mukaan ollut jo 2vk vanhana heijän mökillään, jossa varustetaso samanlainen kuin mitä tuolla kuvailit.

Itse oon vissiin niin "hienouksiin" tottunut etten tykkäis ihan pienen kans sinne mökille lähteä..

Yhteistyössä