M
mum
Vieras
saako sitä antaa pienelle lapselle? meillä ei ole neuvolassa mitään puhuttu mut yks kaveri sano mulle että heillä oli sanottu ettei sais antaa ku korkeintaan kolme kertaa viikossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mum:jossain keskustelupalstalla (siis keskustelupalstan jutuistahan ei voi tietää onko ne totta vai ei) näytti joku sanoneen, että tukkis verisuonia... yritän ettiä linkin
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Alkuperäinen kirjoittaja mum:jossain keskustelupalstalla (siis keskustelupalstan jutuistahan ei voi tietää onko ne totta vai ei) näytti joku sanoneen, että tukkis verisuonia... yritän ettiä linkin
Siis mun mielestä nimenomaasn ei tuki. Sianliha mieluunmmin sitten tukkii kun on niin rasvaista.
Alkuperäinen kirjoittaja mum:jossain keskustelupalstalla (siis keskustelupalstan jutuistahan ei voi tietää onko ne totta vai ei) näytti joku sanoneen, että tukkis verisuonia... yritän ettiä linkin
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mun mies tuli just tohon viereen ihmettelemään ja tuhisi et ei ne hirvet mitään tien vierestä syö (intohimoinen hirvestäjä ollut jo pitkään).
Alkuperäinen kirjoittaja mum:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mun mies tuli just tohon viereen ihmettelemään ja tuhisi et ei ne hirvet mitään tien vierestä syö (intohimoinen hirvestäjä ollut jo pitkään).
Usein niitä pimeellä siellä näkyy... Eikö edes pajuja?
Sillä mäkin tätä kyselen kun meidän pääravinto liharuuista on ollu vuosikausia, koko lasten eliniän hirvenliha.
Alkuperäinen kirjoittaja uts:Alkuperäinen kirjoittaja mum:jossain keskustelupalstalla (siis keskustelupalstan jutuistahan ei voi tietää onko ne totta vai ei) näytti joku sanoneen, että tukkis verisuonia... yritän ettiä linkin
toi kuulostaa kaukaa haetulta mutta sehän on totta että metsistä löytyy vieläkin luonnonkasveista sätrilypitoisuuksia Tshernobylin jälkeen eli jos hirvet sitten "konsentroi" ruoastaan sitä...