Pienet lapset ja oppisopimusopiskelu, kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Looris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Looris

Jäsen
17.08.2007
504
0
16
Eli meillä lapset 3v ja 5v ja haaveissa olisi lähteä opiskelemaan työvoimapoliittisella oppisopimuksella lähihoitajaksi. Onko täällä muita,joilla kanssa pieniä lapsia ja opiskelevat oppisopimuksella? Onko kuinka rankkaa? Tekeekö miehennä vuorotyötä? Kuinka ootte osanneet suhteuttaa opiskelun, perhe-elämän ja vapaa-ajan (pitäs kait sitäkin joskus olla).
Kaikenlaiset kokemukset ja kommentit ovat tervetulleita :hug:

Hei Looris! Meillä on 4- ja kohta 2-vuotiaat pojat ja mie olen alottanu kesäkuussa leipuri-kondiittorin opinnot oppisopimuksella. Töitä on 37 tuntia viikossa ja kolmen päivän mittaisia koulujaksoja vähän miten sattuu, noin kerran kuussa. Koulujaksot on erittäin rentoja... Ja kotitehtäviä on tosi vähän. Onneksi, sillä yöllähän ne pitäis tehhä. :D Mie olen koulujaksot toisella paikkakunnalla ja lapset miehen kans, niin sehän on kuin lomalla olis... :saint:
Muuten tuota vapaa-aikaa ei sitten käytännössä ollenkaan. Mies aina töissä (yrittäjä) tai sitten remppaa tätä meän omaa taloa.
Ei mielestäni kovinkaan rankkaa. Tuo sinun ala itsessään on tietenkin ihan erilainen kuin minun, niitähän ei voi verratakkaan.
Mutta suosittelen kyllä oppisopimusta! :)

Yhteistyössä