Mun piti ostaa tänään kaupasta lapsille hillomunkit, kun lupasin. Aiemmin tuossa kaupassa on ollut hillomunkkeja 8kpl:n pussissa hintaan 2,35 (tai ainakin lähelle noin) ja nyt oli myös... paitsi että pusseissa olikin enää vaan 6 munkkia / pussi ja silti hyllynreunassa hintalapussa oli teksti: vadelmamunkit 8kpl hinta 2,35?.
Mie kysyin sit, että miks hyllyn reunassa kerrotaan, että kappalemäärä on 8, kun se onkin vaan 6, niin vastaus kaupan työntekijältä oli olankohautus
Siis että eikö kauppa (työntekijät) ole vastuussa siitä, että hyllynreunassa ilmoitettavat asiat ois oikeat, kun kyseessä oli kuitenkin se nimenomainen tuote?
Eli ettei ne voi myydä esim. ½ litran maitopurkkia litraisena, litran tölkin hintaan?
Mie kysyin sit, että miks hyllyn reunassa kerrotaan, että kappalemäärä on 8, kun se onkin vaan 6, niin vastaus kaupan työntekijältä oli olankohautus
Siis että eikö kauppa (työntekijät) ole vastuussa siitä, että hyllynreunassa ilmoitettavat asiat ois oikeat, kun kyseessä oli kuitenkin se nimenomainen tuote?
Eli ettei ne voi myydä esim. ½ litran maitopurkkia litraisena, litran tölkin hintaan?