Pienet on murheet, mutta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mun piti ostaa tänään kaupasta lapsille hillomunkit, kun lupasin. Aiemmin tuossa kaupassa on ollut hillomunkkeja 8kpl:n pussissa hintaan 2,35 (tai ainakin lähelle noin) ja nyt oli myös... paitsi että pusseissa olikin enää vaan 6 munkkia / pussi ja silti hyllynreunassa hintalapussa oli teksti: vadelmamunkit 8kpl hinta 2,35?.
Mie kysyin sit, että miks hyllyn reunassa kerrotaan, että kappalemäärä on 8, kun se onkin vaan 6, niin vastaus kaupan työntekijältä oli olankohautus :o

Siis että eikö kauppa (työntekijät) ole vastuussa siitä, että hyllynreunassa ilmoitettavat asiat ois oikeat, kun kyseessä oli kuitenkin se nimenomainen tuote?
Eli ettei ne voi myydä esim. ½ litran maitopurkkia litraisena, litran tölkin hintaan?
 
Parasta kysyä myymäläpäälliköltä tai mikä tämän heidän pomon nimi onkaan. Häntä ehkä kiinnostaa, osa-aikamyyjiä ei ehkä niinkään... Ikävää, mutta totta.
 
erään kerran kysyn yhdeltä myyjältä että missä teillä on lastentarvikeosasto? hän vastasi että ei tiedä koska hänellä itsellä ei ole lapsia... ja tiesin että kyseinen myyjä on ollut samassa marketissa töissä useamman vuoden koska on kaverini tuttu.
 
Hintalappu pitää vastata tuotetta ja siksi kehotankin jokaista tavan kaduntallajaa katsomaan kauppakuittia ja muistelemaan hyllyssä olluuta hintaa tietenkin mahdotonta jos paljon tavaraa mutta kuitenkin varsinkin joka kuun ensinmäisenä päivänä, koska silloin vaihtuu paljon hintoja ja ne eivät ole heti aamusta ajan tasalla.
Ja jos myyjä sanoo ettei tidä puhelin on keksitty.

Entä se kun cittarissa myyjä sanoo ei kuulu mulle en ole siellä töissä kun asiakas kysyy jotain asiaa esim. elintarvikepuolelta joltain kodinosaston myyjältä. Kun Elitarvike kuuluu kauppialle ja kaikki ei syötävät tavarat myymäläpäälikön alaisille joskus tuntuu että siinä on valtava kuilu minkä yli ei myyjät voi kävellä kun en iole sen alaisena tätä on tapahtunut molempiin päin.

Hinnat ja laput on oltava kohdallaan, mutta muistakaa kassa ei ole syyllinen vääriin hintoihin kun he vetävät sen viivakoodin ja koneelta tulee hinta minkä on osastovastaava laittanut. Olkaa kilttejä älkää haukkuko niitä kassoja. :-)
 

Yhteistyössä