Pienet rinnat, huono itsetunto :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itsetunto 0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itsetunto 0

Vieras
Mulla on tosi tosi pienet rinnat. On ollu raskausia mutta rinnat on pysyny pienenä. En ole laiha, jos tästä lihoisin niin rinnat eivät kasvaisi mutta maha senkin edestä. Tosi ällöä katsoa itseä peilistä, pikkuiset rusinat rintojen kohdalla, ja iso turvonnut maha, mahani näyttää oikeasti kuin olisin raskaana, syytä ei tiiä, turvotusta ehkä, vaikka syön normaalisti. Maha tulee paljon siis paljon edemmäs kuin rinnat, joten moni varmaan katsoo että olen raskaana. Olen kärsinyt tästä monta monta vuotta. En tunne itseäni naiseksi enkä seksikkääksi. Itsetuntoni on nolla!!! Teininä ajattelin että laitan silikonit aikuisena, että alan kerätä siihen rahaa, no nyt sitäkään ei voi tehdä koska mies ei missään nimessä halua että laittaisin silikonit, ei edes vaikka sanon että luonnolliset b kupin rinnat, niin ei käy. Olen ollut masentunut, ja olen edelleen, tuntuu ettei tästä pääse yli, niin naurettavalta ja lapselliselta kuin se kuulostaakin :( Miten voisin kohottaa itsetuntoani? Olen vain kuullut ja lukenut että "vasta silikonit tekivät minusta onnellisemman, itsetuntoni kohosi huomattavasti" lehtien palstoilta.

Höpsis nainen nyt! Itsetunto ei voi olla vain rintojen varassa ja olen sitä mieltä, että vaikka laitattaisit rintaimplantit olisit silti itsetunnostasi kurjana. Suosittelen, että alat harrastamaan liikuntaa ja katoavien senttien myötä itsetuntokin nousee ja hyvä olo lisääntyy ja olet itsestäsi tyytyväisempi :) Kokeile vaikka! Niin mullekin kävi :)

Pienet rinnathan ovat kaikkein parhaimman näköiset! :) Itsellänikin on pienet rinnat enkä vaihtaisi, eikä miehenikään. Itse asiassa mies pelkää että rinnat kasvavat kun tulen raskaaksi.

Sinuna keskittyisin maha-ongelmaan, varmaan ruokavalion vaihto auttaisi. Monilla karppaus on auttanut. Vatsalihasten treenaaminen myös auttaa että vatsa pysyy litteänä.

Miehesi ei päätä sinun kropasta, jos rintasi ovat todella pienet voi esim. Kela maksaa osan korjausleikkauksista. Suosittelen että menet lääkäriin puhumaan asiasta. Maalikkona sanoisin että järjestys on kuitenkin tämä:
1. Hyväksyt itsesi sellaisena kuin nyt olet, eli minäkuva kuntoon esim. terapian kautta.
2. Teet päätöksen kirurgisista toimenpiteistä täyspäisenä, ks. kohta 1

Jos sä haluat ne silikonit niin sitten sä otat ne. ei sun mies päätä sun vartalosta. jos se ei ymmärrä sua ni laitat sen ymmärtään.
tiedän miltä tuntuu kun häpee rintojaan oikein syvästi. itse tein ratkaisun jota en oo päivääkään katunu ja myöskin puhuin mieheni ympäri. oli aluksi vastaan,mutta lopulta ymmärsi mua eikä nyt enää oo ollenkaan ollu vastaan,päinvastoin.

No mulla on isommat rinnat ja roikkuvat, aivan kauheat kolmen raskauden/imetykse/lihomisen jälkeen. Ottaisin itse pienet ja sievät.

Aina ei voi saada sitä mitä haluaa.

Jotkut miehet tykkää nimenomaan pienistä rinnoista. =) Ei välttämättä silikonit auta huonoon itsetuntoon ja tuo onnellisuutta.Miehesi varmasti rakastaa sua pienilläkin rinnoilla,ei muuten mies olis sun kanssa ja lapsia tehnyt.Miksei sitä kroppaansa ja rintojaan voi hyväksyä ja nauttia elämästä täysin? Jos vatsa on turvonnut,niin eiköhön siihenkin löydy apua,juo vettä enemmän,liiku.Vältä turvottavia ruokia.Miulla on ylipainoa ja rinnat 90 b tai c eivätkä ole enää terhakat,mutta hyväksyn kroppani ja nautin täysin elämästäni.

Jos sä haluat ne silikonit niin sitten sä otat ne. ei sun mies päätä sun vartalosta. jos se ei ymmärrä sua ni laitat sen ymmärtään.
tiedän miltä tuntuu kun häpee rintojaan oikein syvästi. itse tein ratkaisun jota en oo päivääkään katunu ja myöskin puhuin mieheni ympäri. oli aluksi vastaan,mutta lopulta ymmärsi mua eikä nyt enää oo ollenkaan ollu vastaan,päinvastoin.

eli otit silikonit? miksi mies oli vastaan? miten sait hänet ymmärtämään?

Sehän tässä on että olen ihan normaali painoinen, vaan vartaloni ei ole sopusuhtainen, tarkoitan tällä juuri että olen rinnaton, mutta maha on kuin ilmapallo, syön terveellisesti ja liikun paljon. Olen tosiaan jo 10 vuotta ollut masentunut juurikin tästä. Seksi ei maistu, aina ku mies koskee rintoja tai yrittää saada niistä kiinni niin minua hävettää ja kiroan mielessäni että lopettaisi nyt. :( Ja tiedän että mies pitää isommista, vihjailee välillä, esim kun sanoin että alan laihduttaa (että saisin vartaloni sopusuhtaisemmaksi) niin mies siihen että mutta jos minä haluankin että lihoisit vähän ja tuli siihen hiplaan, niin ihan selvä vihjaus, sanoin että ei käy, rinnat ei kasva jos sitä meinaat.

Pienet tissit on ihan yhtä hyvät kuin isotkin! Mulla on ollut DD-kupin rinnat, mutta nykyään, kun olen timmimpi ja urheilen paljon, tissit ovat selkeästi pienemmät. Pienimmillään ovat olleet ihan A-kuppia. En ollut isotissisenäkään ylipainoinen, mutta silti tykkään kropastani pienine rintoineen nykyään paljon enemmän.

Mun ehdotukseni on, että alat harrastamaan liikuntaa, se yleensä helpottaa kroppakriiseihin, kun tutustuu omaan vartaloonsa paremmin ja oppii, mihin kaikkeen se pystyy! Vaikkei mitään täydellistä trimmattua kroppaa olekaan, niin silti onnistuneen treenin jälkeen se oma vartalo tuntuu paljon paremmalta ja siihen suhtautuu lempeämmin ja hyväksyvämmin. :)

niitä lehtiä tehdään myymään ihmisille asioita, joita ne ei oikeesti tartte. on hirmuisen helppoa ja tavallaan palkitsevaa löytää syntipukki omalle tyytymättömyydelle vääristä rinnoista. niin kauan kuin kaikki on niiden syytä, nainen rintojen takana on ok...

pitää lopettaa tyytymättömyys itseen ja elää viisaammin. mutta sitähän ei kukaan halua, koska se on palkitsevaa vasta myöhemmin.

Meinaan, että jos pienirintainen nainen toistuvasti surkuttelee miehelleen pieniä rintojaan ja toteaa, että tämä sentään ei häntä hylkää pienien rintojen takia ja antaa siksi miehelleen ylimääräisiä vapauksia, joita hän on innokkaasti käyttänytkin hyväkseen, niin mies toki haluaa asiaintilan jatkuvan entisellään. Ainahan on olemassa pelko, että isommat rinnat saatuaan nainen tajuaakin oman arvonsa ja jättää mokoman miehen.

Olen kanssa kärsinyt pienistä rinnoista puoli elämääni ja nykypäivänä varsinkin tuo median isotissisyysihanne ajaa mut hullun partaalle. Häpeän itseäni ja tunnen itseni aivan nollaksi. Masennus senkun pahenee ja tekisi mieleni vain piiloutua sohvannurkkaan ja itkeä ikiuneen. Jokapaikassa vaan tissitissitissi.. Prkl. Mies väittää pitävänsä mutta ei koskaan katso/koske. Tiedän hänen silti katselevan isot läpi missä niitä ikinä onkaan. Suhde olisi muuten ok mutta tämä ongelma tulee todennäköisesti pistämään lopun siihenkin. Saisipa jostain vain rahaa sen neljä tonnia.

Ei naisellisuus ole mistään rinnoista kiinni. Naisellista on liikkua nätisti ja osata kantaa itseään. Aika moni nainen vaan rymistelee menemään niin siinä ei hyväkään kroppa auta asiaa. :)

Ymmärrän sua kyllä. Mulla ei ole pieniä rintoja, mutta ne roikkuu. Meillä taas mies ilmaisi mielipiteensä että hän antaisi mielellään mun mennä leikeltäväksi! Itse taas en ole leikkauksia aiemmin edes harkinnut ja nyt ottaa päähän! Ei tissivarustus taida kelvata.

Mulla kanssa ihan sama juttu,kuppikoko on A.Aina ollut pienet rinnat ja luultavasti aina tulee olemaankin.hassua tässä on se että ylä ja alakroppani on vähän eri paria,peppuni on muhkea niin sanottu j.lo peppu ja rinnat sitten tosi pienet,olen normaalipainoinen noin muuten.

Mä vihaan rintojani ja en tunne ketään kellä olisi yhtä pienet kun mulla ja rinnat vaivaa muakin joka pv,mutta silti yritän hyväksyä itteni,tiedän että tää on isompi asia mulle kun pitäisi olla ja jos en jollekkin kelpaa tisseineni niin en sellaista haluakkaan.silikoneja itekkin olen miettiny mutta en mä sitä halua tehdä miesten takia,toki ottaisin ne itteni ja itsetuntoni takia,mutta loppupeleissä itsetuntoni huonous vaikuttaa vaan suoranaisesti miehiä kohtaan.

Voin väittää jos miehiltä kysytään haluavatko silikonimuijan vaiko pienirintasen niin suurin osa haluaisi sen pienirintasen.

Mulla on tosi tosi pienet rinnat. On ollu raskausia mutta rinnat on pysyny pienenä. En ole laiha, jos tästä lihoisin niin rinnat eivät kasvaisi mutta maha senkin edestä. Tosi ällöä katsoa itseä peilistä, pikkuiset rusinat rintojen kohdalla, ja iso turvonnut maha, mahani näyttää oikeasti kuin olisin raskaana, syytä ei tiiä, turvotusta ehkä, vaikka syön normaalisti. Maha tulee paljon siis paljon edemmäs kuin rinnat, joten moni varmaan katsoo että olen raskaana. Olen kärsinyt tästä monta monta vuotta. En tunne itseäni naiseksi enkä seksikkääksi. Itsetuntoni on nolla!!! Teininä ajattelin että laitan silikonit aikuisena, että alan kerätä siihen rahaa, no nyt sitäkään ei voi tehdä koska mies ei missään nimessä halua että laittaisin silikonit, ei edes vaikka sanon että luonnolliset b kupin rinnat, niin ei käy. Olen ollut masentunut, ja olen edelleen, tuntuu ettei tästä pääse yli, niin naurettavalta ja lapselliselta kuin se kuulostaakin :( Miten voisin kohottaa itsetuntoani? Olen vain kuullut ja lukenut että "vasta silikonit tekivät minusta onnellisemman, itsetuntoni kohosi huomattavasti" lehtien palstoilta.

Kaikista paskin ajatus on alkaa jotain silareita itseensä implantoimaan, ellet ole harkinnut aikuisviihdealaa.

Hommaa kunnon push-up rintsikat niin itsetunto kohenee.. Jos miestä ei kerta pienet rinnat haittaa niin mitä sitten jos ilman rintaikoita näyttävät ruipeloilta. Itsellä vähän sama ongelma kun laihduin reilusti niin rinnat hupeni suhteessa enemmän kuin vatsasta tai takapuolesta. Hyvät rintsikat niin homma toimii..

Yhteistyössä