I
itsetunto 0
Vieras
Mulla on tosi tosi pienet rinnat. On ollu raskausia mutta rinnat on pysyny pienenä. En ole laiha, jos tästä lihoisin niin rinnat eivät kasvaisi mutta maha senkin edestä. Tosi ällöä katsoa itseä peilistä, pikkuiset rusinat rintojen kohdalla, ja iso turvonnut maha, mahani näyttää oikeasti kuin olisin raskaana, syytä ei tiiä, turvotusta ehkä, vaikka syön normaalisti. Maha tulee paljon siis paljon edemmäs kuin rinnat, joten moni varmaan katsoo että olen raskaana. Olen kärsinyt tästä monta monta vuotta. En tunne itseäni naiseksi enkä seksikkääksi. Itsetuntoni on nolla!!! Teininä ajattelin että laitan silikonit aikuisena, että alan kerätä siihen rahaa, no nyt sitäkään ei voi tehdä koska mies ei missään nimessä halua että laittaisin silikonit, ei edes vaikka sanon että luonnolliset b kupin rinnat, niin ei käy. Olen ollut masentunut, ja olen edelleen, tuntuu ettei tästä pääse yli, niin naurettavalta ja lapselliselta kuin se kuulostaakin
Miten voisin kohottaa itsetuntoani? Olen vain kuullut ja lukenut että "vasta silikonit tekivät minusta onnellisemman, itsetuntoni kohosi huomattavasti" lehtien palstoilta.