pieni 1,5 vuotias???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli 1,5v nlassa 86cm ja 9600g ja painokontrolliin jouduttiin/päästiin.

Ei olla itsekkään isoja, ja minä olen edelleen alipainoinen vaikka miten söisin. Joten jos itse ette ole mitään todella pitkiä niin en usko että on syytä huoleen. :)

meillä tyttö parin viikon päästä 1v6kk. Pituutta n 80cm (ehkä vähän yli) ja painaa n.10-11kg ja meidän tyttö on musta melkein aina pisimmästä päästä kun ikätovereita ollaan nähty. Vaikuttaa musta ihan normikokoselta noin ylipäänsä teidän poika, tietysti en tiedä kuinka pituus on kehittynyt yms, mutta eikö niissäkin tule kaikkia notkahduksia ja pyrähdyksiä.

Meillä oli 1 v 3 kk tarkistuksessa poika 79 cm (9,5 kg) joten varmaan aika samoissa mitoissa ollaan varsinkin kun koko syksy on menny sairastellessa. Saa nähdä mitä terkkari sanoo, viimeks jo oli käyrä notkahtanut...

Minusta ihanaa, jaksaa kantaa kevyempää pienokaista ja jotenkin hän hoikkana on kamalan kova menemäänkin.

itsekään en ole ennen poikaa lyhyenä pitänyt, kun ollaan muiden saman ikäisten seurassa oltu. Lapsi syö kuitenkin todella hyvin. Kyseessä erittäin aktiivinen elohiiri :). Jännää miten toinen saman ikäinen voi olla jo 90 cm pitkä, hui.

Meillä on poika 1,5v. 82cm, mutta isänsä on pitkä (liki 190cm), ja minäkin ihan normimittainen.. jäänyt jotenkin vähän huoli päälle, että kasvaako tarpeeksi, kun th aiemmin mainitsi ylimääräisistä mittauskerroista, mutta ei niitä oo sitten tullut.

Jos kasvaa tasaisesti, niin minusta se riittää. Mun veli oli 2 v neuvolassa 82 cm nyt 192cm eli ei jäänyt lyhyeksi...... Omat pojat olleet alle 80 cm ja noin 8 kg:n painoisia. Kaksoset nyt 3v neuvolassa 92 ja 93 cm ja 12kg esikko oli painoltaan pienempi, mutta johtui sairaudesta. noi kaksi liikkuu valtavasti ja syövät myös. Ei kannata olla vielä huolissaan, jokainen on oman tiensä kulkija

Meidän tyttö oli 10 kk ikäisenä 78 cm ja 14 kiloa! Tosin mieheni on 191 cm enkä minäkään ihan tappi.

Poikamme oli 1 vuotiaana 80 cm ja 10 kiloa ja puolitoista vuotiaana oli poika 85 cm ja 11 kg.

meidän neiti oli 1,5v 76.4 cm ja paino 8kg900g (nyt 2 v ja 84.5 cm ja 10kg100 g) hyvin pieni ruokainen on aina ollut.. omalla käyrällään kasvanut kuitenkin normaalisti=) reipas pieni neiti vaikka huono syömään=)

Yhteistyössä