Pieni kysely tästä päivästä ;))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nueva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nueva

Aktiivinen jäsen
05.06.2009
2 255
0
36
Kuinka paljon on lämmintä tällä hetkellä?
Mitäs olette touhuilleet?
Päivän ruoka?
Mitä syöt/juot nyt?
Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä?

:D

Pistetääs nyt kaikki kerralla niin ei tartte monta aloitusta tehdä. :xmas:

Meillä on lämmintä tällä hetkellä varjossa +27.
Päivä on mennyt lääkärireissussa ja kaupassa käynnissä. Eilen kärähti iho sen verran paljon koko päivän ulkoilusta että tänään enemmän sisällä ihoa rauhoitellen.
Ruokana päivällä makaroonitonnikalapataa, illemmalla jauhelihakiusausta.
Nyt menee viinirypäleitä ja äsken join paaaaljon kylmää vettä.
Tällä hetkellä minä ja nuorin herkutellaan viinirypäleillä (ja minä palstailen;D), keskimmäinen kattelee lastenohjelmaa, esikoinen lähti just kaverinsa luokse tramboliinille hyppimään ja mies on töissä.

:D

Nonnih; areena on teidän! :xmas: :wave:

nyt on lämmintä tällä hetkellä 26 varjossa. koko päivän hoidin lapsen lastani ja tein normaali hommat, seuraavaksi kun ukko joutuu lähtetään juoksemaan pitkin metsää hiehon perään
|O . uimassa kävin poikani kanssa. ruokana oli lohi-makaroonipataa, limukkaa juon ja väsytää ihan sikana :kieh:

25 -27 astetta vantaalla. Töissä oltu päivä ja kävin kaupassa. Tyttö oli pari tuntia tarhassa ja sit lintsillä kumminsa kanssa. Nyt vaan ollaan!

*muoks* Ja nyt olen siivonnut pupun häkin! :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Päivän ruoka?
Mitä syöt/juot nyt?

Ulkona varjossa 23,8 ja sisällä 26,4 astetta.

Nukuttiin ukon kanssa pitkään, pyöräiltiin Seurasaareen ja oleskeltiin siellä, matkaa yhteensä noin 24km ja oltiin vajaat 5h.

En ole syönyt vielä aamupalan (ykkösviili ja ananasta) ja muutaman jätskin lisäksi mitään, ukko söi just pizzaa.

Juon limua, en syö mitään.

Valmistaudutaan lähtemään vielä kauppaan kävellen. =)

Tääl on lämmintä sellaset 28,5astetta, vähän vähemmän ku eilen.
Tänää oon laittanu vää yhen koneellisen pyykkiä ja käynny kaupassa ja ollu vauvan kanssa, eli en just mitään.
Ruoka? Mikä? Pari leipää ja luumun oon muistanu syyä, mut eiköhän toi tuu korvattua kun anopille menee makkarapaketti kainalos.
Vettä juon nyt niinkuin aina muulloinkin jos en kahvia.
Meil ei tapahu yhtään mitään, oikeesti. Istun koneella ja naureskelen vauvalle joka naureskelee seinällä oleville kuville tossa sohvalla mun vieressä. Koira vetää sikeitä ja isäntä on leikkaas yhen tutun nurtsii.

Tuohon mittariin paistaa ilta-aurinko, näyttää 36 astetta.
Tänään oon siivonnut, viskasin matot pihalle, imuroin ja luuttusin normiraivailun lisäks.
Syöty on ranskiksia ja lihapullia, juotu kahvia, vettä, mehua.
Tällä hetkellä en syö tai juo mitään, vettä meen just hakemaan lisää.
Lapset kattoo Monsterit oy:tä ja mies istuu toisella koneella.

Kuinka paljon on lämmintä tällä hetkellä? 24

Mitäs olette touhuilleet? Aamusta lähtien oltu lapsen ja meidän sukulaisten kanssa maalla, syöty ruokaa, grillailtu,uitu,nautittu ilmasta,kesästä ja maaseudun rauhasta

Päivän ruoka? kanaa,makkaraa,salaattia,sämpylöitä. toisella ruualla kasviksia perunamuusia ja jauhelihakastiketta, jätskii jälkkäriks

Mitä syöt/juot nyt? vettä juon.

Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä? Tyttö nukahti kuin saunalyhty, ei malttanut maalla nukkua edes päikkyjä. mä katselen suurinta pudottajaa katsomolta kun viimejaksot jäi väliin.

Kuinka paljon on lämmintä tällä hetkellä? En oo katsonut, mutta miellyttävän lämmintä :)
Mitäs olette touhuilleet? Oon ollut töissä koko päivän, sitten pyörälenkillä/kaupassa.
Päivän ruoka? Töissä söin jotain pataa, muuta en oo yksinäni viitiny tehdä.
Mitä syöt/juot nyt? Pari karkkia tuossa pöydällä odottaa.
Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä? Ei mitään. Muu perhe on sukuloimassa muualla, mun piti tulla vielä töihin kesken reissun.. Mietin kyllä et pitäisiköhän vielä mennä lenkille/siivota/pyykätä, mutta tiiä jaksaakohan tuota.

Ulkona varjossa on 27 astetta ja sisällä 25,5. Päivä on mennyt ulkoillessa ja kotihommia puuhaillessa lastenhoidon ohessa. Lounaaksi oli eilistä makaronilaatikkoa ja päivälliseksi pinaattikeittoa. Tällä hetkellä en syö tai juo mitään, kah :D Mies maksaa pöytäkoneella laskuja ja tytöt ovat jo sängyissään unta etsimässä. Mä palstailen kuten kuvasta näkyy B)

Varjossa on 26,5 lämmintä. Normi työpäivä on takana, töiden jälkeen kävin kosmetologilla värjäyttämässä ripseni ja kulmani ja kotona olen pessyt pyykkiä, silittänyt ja kasaillut tavaroita lomaa varten. Lounaalla söin monipuolisen salaatin ja päivälliseksi oli makaronilaatikkoa. Syön salmiakkia. Mies on töissä ja lapsi katsoo tv:ltä.

-Auringossa paahtaa 30c

-Töissä, siivoillut, leikkinyt, eipä oikeastaan muuta.

Päivän ruoka?
-Miehen lemppari (mitä tekee aina ) makaroonilaatikko.

Mitä syöt/juot nyt?
-En mitään

-Lapsi nukkuu, mies polkee kuntopyörää ja mä oon tässä.

Kohta mut kivitetään B)

Syötiin lounas MÄKKÄRILLÄ, oltiin tapiolan uima-altailla lähes koko päivä.
Päivälliseks syötiin PITSAA, iltapala vielä syömättä.

En syö/juo tällä hetkellä mitään, mutta voisin mennäkin keittämään valkosta teetä.

En tiedä paljon on lämmintä, tänään on tullut kaikesta päätellen keitettyä omat aivot tuolla pihalla, sekä suututtua puolelle suvulle :kieh: Ruokana oli uusia perunoita ja kanapihvejä, jälkiruoka on vieläkin jääkaapissa eli vesimeloni. En syö enkä juo mitään tällä hetkellä mitään. Meillä huutaa tv, lapsi lukee huoneessaan kirjaa ja toivon mukaan nukahtaa pian, mies nukkuu jo ja mä äksyilen täällä yksikseni kirota tän päivän alimpaan *piip*.

Mittariin en minäkään ole katsonut, mutta lämminhän tuo on ollut. Aamupäivä meni pihalla touhutessa, iltapäivällä kävi kylässä ensin anoppi ja sitten kaverit. Puistossa käytiin yhdessä aurinkoa palvomassa. Syötiin makaronialaatikkoa, illalla lämpimiä voileipiä. Nyt juon itsetehtyä alkoholitonta boolia, nam! Mies lähti lapsen kanssa mummolaan yöksi ja minä painuin tietysti heti nettiin...

Kuinka paljon on lämmintä tällä hetkellä? Kuuma on en oo mittariin vilkassu

Mitäs olette touhuilleet? Tultiin Tukholmasta missä käytiin risteilemässä, siitä jatkettiin Korkeasaareen ja sit kotiin Keski-Suomeen

Päivän ruoka? Ruokaa syötiin Lahdessa ABC:llä ja muutoin ollaan napsittu mansikoita, jätskiä, banaania ja kaikkea pientä

Mitä syöt/juot nyt? Karkkeja maistelen..

Mitä teillä tapahtuu tällä hetkellä? Tyttö kattoo telkkaria ja syö iltapalaa

- varjossa 24 astetta

- Töissä oltu ja sit normi kotihommia sen jälkeen.

Päivän ruoka?
- Italianpataa

Mitä syöt/juot nyt?
- en mitään

- kuopus nukkuu tai ainakin on jo sängyssä, mies siivoo kissanpaskaa ja kiroilee, mä istun tässä ja kiroon kanssa noi katit alimpaan helvettiin! Esikoinen on mökillä.

Yhteistyössä