pieni lämpö, kouluun huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitästaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitästaas

Vieras
eilen oli illalla 37.5, tänään kuuden aikaan oli 37.3 ja tossa puol ysin aikaan oli 37.1, kouluun vai ei? tänään oli kotona, päivällä ei ollut 'kuumetta'.

mä antaisin olla pois vaikka viikon mutta niillä oli jo kahdet kokeet (mitkä tekee toiset huom ja toiset to) ja uutta asiaa pukkaa matikassakin melkein päivittäin. lapsi haluaa kouluun. jää jälkeen kuulemma niin paljon ja opettaja ei pidä tukiopetusta muutakun sellaisille ketkä sitä eniten tarvii.

Lasta ei saa laittaa kouluun kuumeisena. Pitää olla yksi kuumeeton päivä pois koulusta. Meidän lasten koulussa on ainakin silleen sanottu. Ymmärrän hyvin kun on isot luokat.

[QUOTE="Viera";22521396]Lasta ei saa laittaa kouluun kuumeisena. Pitää olla yksi kuumeeton päivä pois koulusta. Meidän lasten koulussa on ainakin silleen sanottu. Ymmärrän hyvin kun on isot luokat.[/QUOTE]

aamulla ja päivällä oli koko ajan alle 37. tietenkin mitataan aamulla mut toi ei kyl kuumetta toi 37.1 ole. kainalosta mitattu ja 10min mittarilla :D

toi ei oo vielä kuumetta lapsella. Lapsen kuume on sitten kun kipuaa lähelle 38:aa.
Mä katsoisin lapsen vointia ja menisin sen mukaan. ( paitsi jos takana on kovempia kuumepäiviä, silloin en laskisi kouluun)

toi ei oo vielä kuumetta lapsella. Lapsen kuume on sitten kun kipuaa lähelle 38:aa.
Mä katsoisin lapsen vointia ja menisin sen mukaan. ( paitsi jos takana on kovempia kuumepäiviä, silloin en laskisi kouluun)

joo tätä mä vähä haen. oli tosiaan eilen toi 37.5 ja tän päivän ollut kotona. eilen valitti kurkkua mutta tänään ei. eikä särkylääkettä ole tarvinnut. eilen pyysi illalla päänsärkyyn.

Yhteistyössä