Pieni liekki -nuotit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MrsBird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MrsBird

Vieras
Olisko kellään lähettää/kopioida tänne Pieni liekki -laulun nuotteja ja sanoja..

Yritin googlata mutta löytyy vaan Fazerin musiikkikauppaa josta voi ostaa kirjan jossa kyseinen nuotti on..

Alkuperäinen kirjoittaja MrsBird:
Olisko kellään lähettää/kopioida tänne Pieni liekki -laulun nuotteja ja sanoja..

Yritin googlata mutta löytyy vaan Fazerin musiikkikauppaa josta voi ostaa kirjan jossa kyseinen nuotti on..

Itsekkin olen etsinyt nuotteja samaiseen lauluun jo kenties kuinka ja kauan... Nokkiksella osaan jo alun... Ensimmäisen säkeistön sanat ovat: ''Pieni liekki tänään syttyy, talven synkkään pimeyteen, pieni liekki viestin antaa, jumala on lähellä'' (Tai jotenkin tuohon suuntaan) T_T

Olen itse kuullut herrasmiehestä sen verran, että olisi Simojoki joskus taipunut lasten ahdisteluun. Tästä on myös tulen kestäviä lehtiotsikoita, jos jaksaa etsiä.

Kuuntelin lapsena suurella palolla tuota laulua. Puolitoista vuotta sitten kun Simojoesta liikkui uutinen jossa hän on maannut 6vuotiaan tytön kanssa, tuntui hetken aikaa että minäkin olin hänen uhrinsa.

Yhteistyössä