Pieni ongelma...mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettätämmönentapaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ettätämmönentapaus

Vieras
Elikkäs pystytettiin päivällä teltta tuohon 10m päähän talosta! Lapsille lähinnä päiväretki teltaksi! Poika 5½ v sanoi nukkuvansa teltassa! Kumpikaan vanhemmista ei lupautunut sinne nukkumaan!
Poika kuitenkiin vaan sanoi että sinne haluaisi nukkumaan...sanoin, että senkus nukut. Ajattelin, että eihän se siellä kauan yksin ole kun haluaa jo sisälle!
Kerran kävi hakemassa pikkuauton sisältä ja painui takasin telttaan!
Äsken kävin katsomassa niin siellä se nukkui ihan tyytyväisenä!
Asutaan pienessä 2000 asukkaan kylässä. Kylälle matkaa 2 km ja tämmönen todella rauhallinen omakotitaloalue, jossa liikettä sen verran että kerran päivässä menee postiauto!
Annanko mä sen nyt nukkua tuolla kun kerta lupasin...vai onko se kannettava sisälle!?

Kun mä en tosiaan aatellu, että sinne se jää nukkumaan, vaan olis tullu sisälle! Mä en sinne mene koska muuten mun pitäis ottaa vauvakin mukaan, koska imetän edelleen!
Musta ainakin tuntus pahalle se sinne jättää, tuskin itse nukun!
Mies ei halua telttaan myöskään mennä!
Ku olis edes ollu joku kaveri sillä mukana, mutta ku yksin meni tuonne!
Ei mulla olis tullu mieleenkään tuon ikäsenä mennä yksin telttaan nukkumaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ettätämmönentapaus:
Kun mä en tosiaan aatellu, että sinne se jää nukkumaan, vaan olis tullu sisälle! Mä en sinne mene koska muuten mun pitäis ottaa vauvakin mukaan, koska imetän edelleen!

Öh...Lapsi sanoi että aikoo nukkua teltassa. Te annoitte siihen luvan. Ja asia tuli muka yllätyksenä? :D

Isän haluamisista viis, sen pitää nyt mennä telttaan lapsensa seuraksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ettätämmönentapaus:

Mies ei halua? Syystä että?
Oisko se kauhean kamalaa yksi yö nukkua teltassa lapsensa kanssa, joka on hänelle ilmeisesti tärkeä juttu?

Kyllä mä muuten varmaan antaisin nukkua, mutta itellä olisi tosi levoton yö.

Mäkin olisin voinut sanoa ihan samalla tavalla ja olla satavarma, että lapsi tulisi yöksi takaisin.

Uusimmat

Yhteistyössä