kyllä suututtaa kun ei oo syntynyt autonasentajaksi tasi ylipäätän sellaiseksi jotka autoista KAIKEN ymmärtää...
no,niin siis tapahtui tänään vastaavaa meikäläistä..auton olen pitänyt lämpötolpan jatkeena ja aina aamulla kun viereinen auto (jolla on pistoke samassa tolpassa) ei ole ollut paikalla,laittanut sen yhden nappulan kohdasta I kohtaan 0. no tänään sitten viereisen auton omistaja tulee ovelle sanomaan että meidän lämmitysroikkka on viallinen kun hänen autostaan palaa koko ajan joku V****n sulake..en ymmärtänyt mitään mitä se ukko selitti mutta alko kyllä suututtamaan..siis se ettei itse noista asioista mitään ymmärrä ja ukoilta kun asiaa kysyy niin tulee vaan hymähtelyä..
En tiiä onko sitten vika minussa vai siinä tolpassa mutta hiilenä olen kuitenkin..
toivottavasti edes joku ymmärsi tämän asian pointin kun en osaa paremmin asiaa selittääkään..
no,niin siis tapahtui tänään vastaavaa meikäläistä..auton olen pitänyt lämpötolpan jatkeena ja aina aamulla kun viereinen auto (jolla on pistoke samassa tolpassa) ei ole ollut paikalla,laittanut sen yhden nappulan kohdasta I kohtaan 0. no tänään sitten viereisen auton omistaja tulee ovelle sanomaan että meidän lämmitysroikkka on viallinen kun hänen autostaan palaa koko ajan joku V****n sulake..en ymmärtänyt mitään mitä se ukko selitti mutta alko kyllä suututtamaan..siis se ettei itse noista asioista mitään ymmärrä ja ukoilta kun asiaa kysyy niin tulee vaan hymähtelyä..
En tiiä onko sitten vika minussa vai siinä tolpassa mutta hiilenä olen kuitenkin..
toivottavasti edes joku ymmärsi tämän asian pointin kun en osaa paremmin asiaa selittääkään..