V
vierailija
Vieras
Ylipaino aiheuttaa sen ettei hallitse kehoaan ja kun iso massa kaatuu niin luut ei kestäKirjoitin aikoinaan hupaisia tarinoita Annalla Kipsikoipi-nimimerkillä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ylipaino aiheuttaa sen ettei hallitse kehoaan ja kun iso massa kaatuu niin luut ei kestäKirjoitin aikoinaan hupaisia tarinoita Annalla Kipsikoipi-nimimerkillä.
Oletko tosiaan kytännyt kirjoituksiani noin kauan?Ylipaino aiheuttaa sen ettei hallitse kehoaan ja kun iso massa kaatuu niin luut ei kestä
Niin ei ne jotka kirjoihin joskus hurahtaneet voi koskaan kait lopettaa lukemista ja haluaako edes emmä ainakaan mulla kirjan luku on kausittaista joskus lukee paljon ja sit ei taas mulla on paljon nettkirjakauppa mainoksii mut hankaluutensa en ole koskaan käyttänyt postinautomaatti laatikkoa ja mitä jos se kirja ei miellytä. Mitä jos nettikirjakauppa antaisi palautusoikeuden. Vai käviskö niin et sillain vois aina lukee ilmatteeks kirjoja ja sit palauttaa ja ottaa uuden. Mut nyt rehellisesti sanottuna kaipais jotain kirjan lukemista et pääsee kirjan maailmaan omine juttuineen. Ku nyt viimepäivät vaan kelaillu yhtä asiaa enimmäksseen. Ni kirja vois olla hyvä rentoutuminen joku fantasia seikkailu kirjasto vaan siitä hyvä et siellä voi vaellella eri kirjakäytävillä kunnes tulee joku kirja ehkä vastaan mikä tuntuis et täs on jsitä jotain. Joskus kirjastosta ei tartu mitään matkaan. Joo ajatella et korona ajastakin jo kuusvuottaTauko päättyi kun sain mainitsemani kirjan luettavaksi.
Sain luettua kotimaisen dekkarin, jossa mainittiin koronavuonna perutut itsenäisyyspäivän Linnan juhlat.
Netistä selvisi, että ne tosiaan peruttiin kahtena vuonna.
Tuntui oudota lukea kirjaa, joka sijoittuu kaupunginosaan, jossa olen asunut monessa osoitteessa. Moni asia palautui elävästi mieleeni.
”Koronavuosina 2020 ja 2021 perinteiset Linnan juhlat peruttiin pandemiatilanteen vuoksi. Niiden sijaan järjestettiin poikkeusjärjestelyjä ja tv-lähetyksiä.”
Anteeksi kuinka? Nauroin itselleni koska mursin saman ranteen toistamiseen ensin vuonna 2019 ja nyt.Miksi taas tulit sotkemaan ketjua heikollla älynlahjoillasi?
Joo toi ei oo kivaa kun tulee murtumia. Mulla kakskertaa murtunut. Lapsena solisluu kun pelattiin kovaa taklauspeli fudista tai kovaa kontaktia siis ei mitään jääkiekkotaklauksii tietty. Mut joo kaaduin käden päälle ja naks. Oli kipeetä venaa iskää et pääs lääkäriin miksi en itse mennyt en tiedä. Noh toisen kerran toissakesänä otettiin pikkutuiskeessa pyöräily skapa ja niin siin kävi et mä olin törmäämässä aitaan ni sain kädellä suojattuu nih murtui sormi ei ollu kivaa kesällä olla muutama viikko käsipaketissa. Mites toi ruuanlaitto sul ykskätisenä onnistuu. Ja miten muu aktiviteetti kärsii tuosta murtumasta?paranemisiaAnteeksi kuinka? Nauroin itselleni koska mursin saman ranteen toistamiseen ensin vuonna 2019 ja nyt.
Ok! Ymmärsin väärin viestisi. Itselleen nauraminen tekee hyvää. Minun peffa on jo kunnossa tämän viikkoisen uuden myymälän avajaisissa. Pieni mustelma vasemmassa käsivarressa.Anteeksi kuinka? Nauroin itselleni koska mursin saman ranteen toistamiseen ensin vuonna 2019 ja nyt.