V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä poika oli keskonen (rv 34+5). Onko muiden pienikokoiset lapset olleet myös keskosia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:83 cm ja 10 kg. Ihan täysiaikaisena syntynyt, tosin syntymäpainokin alle 3 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja katti:81.4cm ja 11.4kg
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nostelen vielä. Onko teidän pienikoisista lapsista huomauteltu ikävään sävyyn? Tuntuu ikävältä kun leikkipuistossa yms. huomautellaan pituudesta ja verrataan omiin lapsiin. Itsekin olen lyhyt joten en ole osannut olla huolissani pojan pituudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nostelen vielä. Onko teidän pienikoisista lapsista huomauteltu ikävään sävyyn? Tuntuu ikävältä kun leikkipuistossa yms. huomautellaan pituudesta ja verrataan omiin lapsiin. Itsekin olen lyhyt joten en ole osannut olla huolissani pojan pituudesta.
ei meidän tytöstä (oli tuossa ylempänä, 83 cm ja 10 kg) ole koskaan huomauteltu mitään, olen itsekin aika pieni joten kait ne ajattelee et tulee äitiinsä. Ei neuvolassakaan ole mitenkään erityisen pieneksi sanottu, siro tyttö, lukee 2v nlan kohdalla. Meidän kakkonen (1v.) on vielä pienempi ja siitä on kyllä huomauteltu ja tyttö on ollut tutkimuksissakin eikä mitään poikkeavaa ole löytynyt. Nyt 1v mitat n. 8 kg ja n. 70 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä kokoisia ovat teidän pienikokoiset 2-vuotiaat?
Meillä on poika 83cm ja 12kg