Pieniä eleitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Keitteilin tuossa aamukahvia ja sain tovin etsiä ennen kuin löysin kaapista sen tummapaahdon, mistä mies niin kovin pitää.
Jäin sitten miettimään, että tuosta näkee, etten ole viikkoon itse kahvia keittänyt - esillä on vain se vaaleampi, josta minä pidän enemmän. (Juon toki sitä tummaakin, mutta en pidä sitä yhtä hyvänä.)
Näin siksi, että mies on keittänyt kahvit.

On näemmä jotenkin luonnollisempaa keittää sorttia, jonka tietää tosta enemmän ilahduttavan. Vastaavia arjen pieniä rakkaudellisia eleitä on varmasti paljon muitakin, vaikka niitä ei itse huomaa.

Miten teillä?

Kuopus tekee parhaillaan lähtöä kerhoon ja samalla kun haki apukeittiöstä omat kuivumassa olleet lenkkarit, toi kengät myös isosiskolle ja veljenpojalle (näiden kerho iltapäivällä) ja laittoi nätisti ulko-oven viereen valmiiksi - niin ettei "niiden tarvitse itse etsiä."

Kaunis ele tuokin.
:)

mun mies soittaa aina kun pääsee toistä että tuoko kaupasta jotain :heart:
Minä kun olen niin hajamielinen että aina kun kaupassa käyn niin jotain unohtuu.

itse eilen ostin miehelle kaupasta yhden iltalonkeron :) kun tiesin sillä olleen raskas tyopäivä :)

[QUOTE="onnellinen";23659806]mun mies soittaa aina kun pääsee toistä että tuoko kaupasta jotain :heart:
Minä kun olen niin hajamielinen että aina kun kaupassa käyn niin jotain unohtuu.

itse eilen ostin miehelle kaupasta yhden iltalonkeron :) kun tiesin sillä olleen raskas tyopäivä :)[/QUOTE]

Kauniita eleitä.
:)

Aamulla mies palelee aina mikä tarkoittaa että se heräilee sohvalla viltin alla. Mä istahdan siihen viereen ja nostan jalat istuinosalle niin mies on heti levittämässä vilttiä myös mun varpaille. Mun ei ole kylmä, mutta varpaat on joskus vähän kylmät.

Yhteistyössä