V
vierailija
Vieras
EI sitä vaan uskoisi, että voi nousta jollekkin päähän se, että tulee duunissa esimieheksi. Mutta meillä on käynyt näin. Siis entisestä kollegasta tuli meidän porukan esimies ja nyt ei sitten enää tavalliset työt maistu. Istuu toimistossa ja ravaa palavereissä. No mikös siinä, mutta eniten vituttaa se että yhtäkkiä pompottaa meitä. Oli pyytäny mua jäämään Vappuaattona pidempään kun jonkun pitäis päivystää kuuteen. Joo, on tosi kiva olla vappuaatona kuuteen töihin. No eipä mitään, yks tonen sitten jöi (sellinen joka ei yleensä koskaan jousta).
No kävimpä tossa vilkasemassa onko kesälomalistoja tehty. No yllättäen oli ja mun lomat näemmä pistetty ihan vituilleen ja sitten toi kyseinen perseennuolija saanut heinäkuun. Vittu että vituttaa, voi olla että tulee kesöllä vähän nuhaa heinäkuussa.
Vituttaa kun tommone pääsee pomoksi. Ei sovi hommaan alkuunkaan kun tuolla tavalla kostaa jos joku ei tanssi hönen pillin mukaan.
No kävimpä tossa vilkasemassa onko kesälomalistoja tehty. No yllättäen oli ja mun lomat näemmä pistetty ihan vituilleen ja sitten toi kyseinen perseennuolija saanut heinäkuun. Vittu että vituttaa, voi olla että tulee kesöllä vähän nuhaa heinäkuussa.
Vituttaa kun tommone pääsee pomoksi. Ei sovi hommaan alkuunkaan kun tuolla tavalla kostaa jos joku ei tanssi hönen pillin mukaan.