Pienirintaisuus ja miehen mielenkiinto. kokemuksia? neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentävä elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentävä elämä

Vieras
Mieheni pitää suurista rinnoista,
On käynyt myös maksullisella naisella ja sielläkin valinnut itselleen suuret silikonirinnat omaavan naisen.
Jokainen kuva jossa vähänkään suurempi tissi vilahtaa on erittäin mielenkiintoista hänelle.
Ei sillä, ymmärrän kyllä että meillä kaikilla on mielenkiinnot suuntautunut sinne ja toisilla tänne.
Mutta minun rintavarustus on erittäin pieni, mielestäni kylläkin nätti, mutta erittäin pieni.
Ongelmia tässä tulee siinä, että esimerkiksi seksiä harrastaessa, mies ei ota ikinä minulta paitaa pois, saati koske rintoihini, ja huomaan jos ohjaan hänet rintojeni luo, hänellä lopahtaa eikä seksistä enään tule mitään.
Mitä ihmettä nyt. Silikonit?
Minäkin kaipaisin huomiota rintojeni kanssa, olenhan silti nainen vaikka pienet rinnat minulla onkin, ja haluaisin tulla kohdelluksi naisena.
Aikaisemmille poikaystävilleni tämä ei ole ollut ongelma eikä rintani ole jäänyt paitsi mistään. Tuntuu jotenkin ikävältä tämän nykyisen kanssa "pakottaa" hänet pitämään rinnoistani, eihän sellainen näköjään onnistu....

älä hyvä ihminen ota ainakaan silikoneja miehen takia! Ehkä jos keskustelisitte asiasta? Ja se että sinunkin rintasi kaipaisivat kosketusta, voisit mieheltä asiallisesti kysyä, miksei hän halua koskea ja kertoisit miltä se sinusta tuntuu...

Olen keskustellut siitä että haluaisin hänen koskevan rintojani, ottavan paidan pois päältä, ihan mitä vaan huomiota, erittäin harvoin näin silti käy, jos ikinä, ja juurikin siksi että miehellä heti sitten lopahtaa eikä hän näköjään yksinkertaisesti todellakaan pidä rinnoistani.
On ikävä "pakottaa" toinen tekemään jotain.
Mutta keskustelut tässä nyt ei auta, olemme jo keskustelleet....

Onko sulla lapsia? Mulla oli ennen ekaa lasta A-kuppi, ekan jälkeen B-kuppi ja nyt tokan jälkeen C-kuppi. Tosin itse en haluaisi olla miehen kanssa jolle joku noin pieni asia vaikuttaa noin paljon. Sama kuin sulla menisi halut aina kun näkisit miehen vehkeen.

[QUOTE="Vieras";26452578]Onko sinusta sinun rintojen koko muka suurempi ongelma, kuin miehen potenssiongelmat ja maksullisilla käynti? Olet kyllä helmen löytänyt.[/QUOTE]

Tätä samaa piti myös kysyä. Kyllä se on siinä sinun miehessäsi se vika, ei sinun rinnoissa. Miehesi pitää muuttaa jollain tapaa tuota ajattelutapaansa.

On yksi lapsi, eikä rinnat oikeastaan muuttuneet raskauden ja imetyksen jälkeen, mitä nyt eivät ole niin "piukat"...
Korjaan että mies on käynyt kerran maksullisissa, mutta se vain jäi häiritsemään kun hän kertoi valinneensa sieltä ihan jo muotojenkin takia sellaisen uhkeamman pakkauksen...
Enkä nyt sanoisi että hänellä on potenssiongelma, mutta minun kanssani ilmeisesti lopahtaa hyvinkin helposti...

[QUOTE="hmmm";26452614]Tätä samaa piti myös kysyä. Kyllä se on siinä sinun miehessäsi se vika, ei sinun rinnoissa. Miehesi pitää muuttaa jollain tapaa tuota ajattelutapaansa.[/QUOTE]

Minusta tuollainen mies on kelvoton enkä ainakaan itse odottaisi hänen muuttuvan vasn paiskaisin pellolle.

[QUOTE="hmmm";26452614]Tätä samaa piti myös kysyä. Kyllä se on siinä sinun miehessäsi se vika, ei sinun rinnoissa. Miehesi pitää muuttaa jollain tapaa tuota ajattelutapaansa.[/QUOTE]

En nyt puutu siihen miehen maksullisissa käyntiin (paheksun tietysti), mutta hiukan kritisoisin tuotakin ajattelutapaa. Jos tilanne käännetään toisin päin, niin onko myös naisen muutettava ajattelutapaansa, mikäli häntä eivät sytytä esimerkiksi erittäin lyhyet miehet?

Haluaisin etsiä jonkun ratkaisun tähän ongelmaan ilman että täytyy ketään pellolle heittää...
Olisi mielenkintoista kuulla kokemuksia muilta vastaavassa tilanteessa olleilta.
tai jotain vinkkejä tähän, raksatan miestäni yli kaiken muuten eikä hänessä muuta vikaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26452687:
En nyt puutu siihen miehen maksullisissa käyntiin (paheksun tietysti), mutta hiukan kritisoisin tuotakin ajattelutapaa. Jos tilanne käännetään toisin päin, niin onko myös naisen muutettava ajattelutapaansa, mikäli häntä eivät sytytä esimerkiksi erittäin lyhyet miehet?

Tätä minäkin mietin, jos ei jostain tykkää, niin ei tykkää?

[QUOTE="hmp";26452719]miten mies on päätynyt kanssasi yhteen jos kerran tykkää isoista tisseistä?[/QUOTE]

Tätä en minäkään ymmärrä! Ehkä hän ajatteli että ei tässä jotkut tissit ole maailman tärkein asia, mutta aika tärkeä asia näyttäis kuitenkin olevan.

Pitää, jos on lyhyen miehen kanssa.

Esim minun mies ei kiihotu ollenkaan pieirintaisista naisista. On itsekin sanonut ettei pystyisi olemaan suhteessa sellaisen kanssa. Minullakin on oma juttuni jota ilman en voisi olla. Ei siihen voi vaikuttaa. Tuo tulee tuhoamaan suhteenne. Typerää joo mutta totta.

[QUOTE="vierailija";26452741]Esim minun mies ei kiihotu ollenkaan pieirintaisista naisista. On itsekin sanonut ettei pystyisi olemaan suhteessa sellaisen kanssa. Minullakin on oma juttuni jota ilman en voisi olla. Ei siihen voi vaikuttaa. Tuo tulee tuhoamaan suhteenne. Typerää joo mutta totta.[/QUOTE]

Eli suhteen tulevaisuus on erittäin huono ja parempi olisi lopettaa hyvissä ajoin?

Onko aloittaja kokeillut tällaisia rintaliivejä, jotka kohottaa ja ns. isontaa tissejä? olikohan bomb shell - rintaliivejä. Voisi ainaskin olla kokeilemisen arvoinen.

Jotkut tykkää muhkummasta, jotkut taas porkkanasta.

[QUOTE="asd";26452788]Onko aloittaja kokeillut tällaisia rintaliivejä, jotka kohottaa ja ns. isontaa tissejä? olikohan bomb shell - rintaliivejä. Voisi ainaskin olla kokeilemisen arvoinen.

Jotkut tykkää muhkummasta, jotkut taas porkkanasta.[/QUOTE]

Mulla ei ole kauheasti tissejä mitä sinne kuppeihin laittaa, ja pointti olikin siinä että mies ei pidä rinnoistani sellaisena kuin ne ovat, ei siinä rintaliivit auta....kun hänellä ei kiinnosta vaikka olisin miten päin ja vaikka päälläni olisi mitä.

Tosi kurja tilanne. Jos olisitte ihan suhteenne alussa eikä olisi lasta, neuvoisin lopettamaan suhteen, koska ei voi tehdä mitenkään hyvää olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy sinun vartaloasi. Se on erittäin huono lähtökohta yhtään mihinkään, varsinkin kun seksi tuppaa monesti pitkissä suhteissa laiskistumaan. Tässä on ilmeisestikin käynyt niin, että mies on alussa ajatellut pystyvänsä hyväksymään pienirintaisuuden, mutta se on ajan myötä käynyt vaikeammaksi. Minusta miehesi tekee rumasti siinä, että hän on tainnut antaa itselleen luvan olla pitämättä sinun rinnoistasi tai suorastaan inhota niitä, jos ei voi koskea niihin. Olen sitä mieltä, että omaan asenteeseen pystyy tuon verran vaikuttamaan itse ja miehesi pitäisi ainakin yrittää. Monen puoliso esim. lihoo, mutta silti kumppani pystyy näkemään hänessä sen entisen kauneuden ja pystyy elämään asian kanssa. Saati että kaikki me rupsahdamme ja rypistymme. Käyköhän tuossa niin, että miehesi ei pysty vähän ajan päästä koskemaan sinuun ollenkaan:o

[QUOTE="aap";26452615]...mies on käynyt kerran maksullisissa, mutta se vain jäi häiritsemään kun hän kertoi valinneensa sieltä ihan jo muotojenkin takia sellaisen uhkeamman pakkauksen...
Enkä nyt sanoisi että hänellä on potenssiongelma, mutta minun kanssani ilmeisesti lopahtaa hyvinkin helposti...[/QUOTE]

Onpas hieno mies kun sinulle vielä huomautti tuosta että halusi maksullisessa isotissisen. Mutta pääasia että sinä tykkäät miehestäsi. Itte en tuollaista kyllä kuuntelisi. En suosittele silikoneja kun itse tykkäät rinnoistasi. Minä c-kuppilaisena haluaisin vaihtaa siskoni a-kuppeihin -> eivät rupsahda ja tipahda niin rumiksi vaan ovat kauniit vielä lapsen imetyksen jälkeen.

Jos seurustelet sellaisen miehen kanssa, niin kyllä. Tosin, miksi ruveta seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei sinua seksuaalisesti miellytä?

kuulostaa todella tympeältä! en vois olla tuollaisen miehen kanssa joka ei edes voisi koskea rintojani tai sillä lerpahtaa! monet miehet tykkäävät pienistä rinnoista ja toiset kunnon lolloista ja osalle on ihan sama millaiset tissit sieltä löytyy mutta itse en olisi parisuhteessa miehen kanssa joka ei rinnoistani pitäisi tai niitä huomioisi, jonkinlainen terapia/mielikuvaharjoittelu/hypnoosi ukolles saattais auttaa jos mieskin haluaa..

Yhteistyössä