Pienirintaisuus ja miehen mielenkiinto. kokemuksia? neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentävä elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26453037]silikonit tai ero.[/QUOTE]

Näimpä, tähän mäkin olen päätynyt...
Mutta olishan se ihan helvetin naurettavaa lopettaa suhde tällaisen takia, mutta mahdoton yhtälö on mahdoton yhtälö.

[QUOTE="pöh";26453039]Mikset anna koskea?? Ja onhan se kamalaa, mut mä olen ainaski oppinut pitämään uudella tavalla näistä pienemmistä ja rupsahtaneista rinnoistani imetysten jälkeen. Nää on just hyvät ja musta on ihana, ku mies näitä hellii, näykkii ja imee :p[/QUOTE]
no kun itseäni vituttaa ja hävettää, siksi kai...

[QUOTE="aap";26453062]Näimpä, tähän mäkin olen päätynyt...
Mutta olishan se ihan helvetin naurettavaa lopettaa suhde tällaisen takia, mutta mahdoton yhtälö on mahdoton yhtälö.[/QUOTE]

Miten niin on naurettavaa lopettaa suhde tämän asian takia? Et taida juuri arvostaa itseäsi?

Siis mitä... en ole ikinä kuullut tällaisesta. Toki monet pitävät isorintaisista, mutta paremman puutteessa kelpaavat pienemmätkin. Mutta että oikein inhoaa pieniä... ootko saanut koskaan vastausta siihen, miksi ne pienet on vastenmieliset?? Kiinnostaisi tietää. Senkin ymmärrän, etteivät sytytä samalla tavalla, mutta se on outoa, ettei kestä niitä edes katsoa.

Kertoo vähän jotain miesystäväsi arvoista :/.

Ei mun miehistä kukaan ole ollut niin fiksoitunut isoihin rintoihin. Kaikki ovat rintojani koskeneet ja joku kehunutkin.

Ennen oli a-kuppi, mutta nyt olen vähän lihonut, ja nyt pienehkö b-kuppi. Itse olen tyytyväinen rintoihini, imetyskin sujui hyvin. Siihenhän rinnat on ensisijaisesti tehty :)

no kun itseäni vituttaa ja hävettää, siksi kai...

Hei, menee vähän sivu aiheen, mutta kohtalotovereita ollaan! Mulla myös oli ennen lapsia A/pieni B, nyt kahden lapsen imetyksen jälkeen AA... Ei kyllä oikein edes itse tee mieli koskettaa noita pieniä rupusia, mulla tissit on samanlaiset kuin joillain n. 10-vuotiailla esimurrosikäisillä tytöillä joilla rinnat ns. nuppuvaiheessa. :( Mutta eihän sille mitään voi, ellei silikoneja hanki. Pitää toivoa että ajan myötä opin tykkäämään näistäkin. Olen kyllä siinä mielessä onnekas, että miestä ei ole tainnut hirveästi haitata, hän on muutenkin enemmän peppu- kuin tissimies. :)

itseasiassa voisin harkita jopa niitä silikoneja, ihan itsenikin takia, ei ole mitenkään järin naisellinen olo, vaikka en rintojani mitenkään inhoa. Ehkä se on sitten se ratkaisu? tai hakkaan päätä seinään.

Aivan järjetöntä harkita silikoneja miehen takia. Tai muutenkaan oikeastaan. Tissit ei ole koko elämä, jos niistä jollekulle tulee tuollainen ongelma niin sitten kannattaa miettiä vähän että mikä elämässä on tärkeää jne.

[QUOTE="huhhuh";26454545]Aivan järjetöntä harkita silikoneja miehen takia. Tai muutenkaan oikeastaan. Tissit ei ole koko elämä, jos niistä jollekulle tulee tuollainen ongelma niin sitten kannattaa miettiä vähän että mikä elämässä on tärkeää jne.[/QUOTE]

No ei se tarkoita että olisi elämässä tärkeysjärjestys jotenkin pielessä jos harkitsee silikoneja, siis jos ne haluaa itsensä takia ottaa.
Ottaahan joku tatuointeja, tai vaikkapa pitää peruukkia.
Ei tissit tietysti kenellekkään koko elämä ole, mutta voi olla hyvinkin häiritsevä asia itselle.
Mielestäni jos mies esimerkiksi Vaatimalla vaatisi että naisen tulee laittaa silikonit, menee se törkeyden huipulle mutta jos itse haluat ne ottaa ja ottaisit ne ilman tätä miestäkin, muuten vain, on asia ihan eri.

Ap oletko ajatellut ettei kyse ole pelkästään sinun rinnoistasi.Kyse kun voi olla kaikista pienirintaisista naisista. Mies syttyy vaan jättitisseistä ja ei voi välttämättä sille mitään jos sitten pienet tissit nähdessään lerpahtaa koko vehje. Miehelle tuo voi olla iso juttu eikä sille voi mitään. Ajatteles vaikka näin että harrastat seksiä komean miehesi kanssa ja kun hän vetäisee paitansa pois päältä niin koko ihminen muuttuu siksi johon sinä viimeiseksi koskisit edes pikkurillilläsi ja mitä sitten tapahtuu? Lopetat seksin siihen eikö?
Vähän hölmö vertauskuva, mutta yritän tässä nyt sitä ajaa takaa jos teillä seksi muuten luistaa ja elämä ym. niin älä hyvä nainen heitä miestäsi pellolle sen takia että hänelle on ongelma seksin aikana sinun rintojesi hilpaus.

Mulla oli ennen raskaaks tuloo itseni mielestä hyvin pienet rinnat. Kyllä niihin 80B:n liivit sai vetää, mutt ei ne rinnat ollu kyllä B:n kuppia oikeesti nähnykkään. Tai sit olivat, mutta olivat maailman kamalimman muotoset. No anyways, tulin raskaaks ja pian tissit oli kokoo D ja vähän päälle. Raskaus meni ja palasin takaisin entisiin mittoihini ja tadaa, nyt kaks just ja just b-kupin täyttävää lättyä roikkuu niin alhaalla, et hävettää olla ilman paitaa edes yksinäni. Joka vaiheessa mies on silti osottanu kiinnostusta mun rintojakin kohtaan. Mies on tissifetissi ja suuret kiinteet rinnat on ne, joista hän enite syttyy. Silti hän tahtoo munkin patakintaita hyväillä, mutta mä en oo antanu. Suunnaton ahdistus valtaa mut heti kun mies osottaa pienenkin mielenkiinnon eleen mun rintoja kohti. Yleensä homma päättyy siihen, että mä itken, enkä saa sanottua mikä on. Mies tietää, että mun rinnat on todella arka aihe, eikä niistä voi vääntää ees pientä vitsiä. Rinnathan ne vaan on, mutta voin väittää, että olisin onnellisempi, jos ne näyttäisivät rinnoilta.

[QUOTE="aap";26454511]itseasiassa voisin harkita jopa niitä silikoneja, ihan itsenikin takia, ei ole mitenkään järin naisellinen olo, vaikka en rintojani mitenkään inhoa. Ehkä se on sitten se ratkaisu? tai hakkaan päätä seinään.[/QUOTE]

Pöhkö olet, jos annat yhden miehen tollein vaikuttaa. No, pyydä ainakin miestä maksamaan silarit.

Ap oletko ajatellut ettei kyse ole pelkästään sinun rinnoistasi.Kyse kun voi olla kaikista pienirintaisista naisista. Mies syttyy vaan jättitisseistä ja ei voi välttämättä sille mitään jos sitten pienet tissit nähdessään lerpahtaa koko vehje. Miehelle tuo voi olla iso juttu eikä sille voi mitään. Ajatteles vaikka näin että harrastat seksiä komean miehesi kanssa ja kun hän vetäisee paitansa pois päältä niin koko ihminen muuttuu siksi johon sinä viimeiseksi koskisit edes pikkurillilläsi ja mitä sitten tapahtuu? Lopetat seksin siihen eikö?
Vähän hölmö vertauskuva, mutta yritän tässä nyt sitä ajaa takaa jos teillä seksi muuten luistaa ja elämä ym. niin älä hyvä nainen heitä miestäsi pellolle sen takia että hänelle on ongelma seksin aikana sinun rintojesi hilpaus.

Jos ap:lle rinnat ovat kuitenkin tärkeät, niin onhan tuo aika iso kompastuskivi suhteessa, ettei mies halua/pysty osoittamaan minkäänlaista huomiota niille. Voiko sanoa, että seksi luistaa noin niinkuin muuten, jos rintoihin ei voi mies edes katsoa? Onhan se nyt aika iso asia, vaikuttaisi ainakin minuun, jos olisin ap.

Jos ihmiselle itselleen olisi todella suuri asia se että saisi silarit, ja olisi nimenomaan todella pieni tissinen niin ei sellaista pidä kyllä tuomita siitä. Enemmän ihmetyttää ne joiden on vaan pakko saada silarit vaikka omat olisi ihan hyvässä kunnossa ja hyvän kokoisetkin.

[QUOTE="vieras";26453882]Miten niin on naurettavaa lopettaa suhde tämän asian takia? Et taida juuri arvostaa itseäsi?[/QUOTE]

No musta juuri tällaisen takia se suhde pitää lopettaa. Tämä ei ole naurettava syy. Miehesi on oikeasti aikamoinen pakkaus. Ei syyksi riitä "kaikilla meillä on mieltymyksemme". Itse en missään nimessä ottaisi silareita. Mitä sitten kun miehesi haluaa brasilialaisen pepun? Pidä nyt joku ylpeys tässä mukana.

[QUOTE="asd";26452898]Itsellä pienet tissit ja ostin ihan piruuttani tommoset rintaliivit, ja voin sanoa että kyllä ne kohottaa ja tuo tissejä esille saaden näyttämään isommilta.

Joko sun täytyy tyytyä siihen että tissis ei saa huomiota tai kokeilet tehdä asialle jotain jos et halua parisuhtees loppuvan.[/QUOTE]

Onko sulla ne rintaliivit sängyssäkin päällä?

Miehesi näkee sinussa jotain kuitenkin, kun yhdessä olette ja sänkypuuhatkin muuten luistaa. Rinnat tuntuvat olevan sinulle suurempi ongelma, kuin miehelle. Mieshän ei ole suhdetta tämän takia lopettamassa, vaan tulee tilanteen kanssa muuten toimeen. Sinä kaipaat jonkun hiplaamaan rintojasi ja silloin voisin kuvitella et syvällisen pohdinnan jälkeen silikonit voi olla sulle oikea ratkaisu, jos et muuten tule omien avujesi kanssa suhteessa toimeen.

Mä ihmettelisin sitä, että miksi mies on alunperin lähtenyt suhteeseen omia vaatimuksiaan täyttämättömän puolison kanssa. Ap:n miehen olisi (kai) pitänyt jo heti alussa ymmärtää sanoa, että "Liian pienet tissit - ei kelpaa!"

Yhteistyössä