Pienirintaisuus on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairaus ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairaus ?

Vieras
Televison Akuutti-ohjelmassa sanottiin, että nykyään pienirintaisuus on sairaus !!!

Eipä voisi fiksuna pidetyssä ohjelmassa kammottavampaa laukoa. Vai liekö ollut tavoitteena sponsoroida plastiikkakirurgeja ! Huh huh.

Pienirintainen nainen on tasan tarkkaan terve ja seksikäs.

Vai mitä mieltä on muut ?

No kyllä minä ainakin mieluummin iso munkkeja leivon ja vatkaan, kuin rusinalautaa hiplaan.
Mitä niille oikein pienille rinnoille edes pitää tehdä ? Ei niitä kouriakaan voi, jos ei käteen jää mitään.

Olen ollut monien naisien kanssa vuosikymmenten saatossa.
On ollut kaiken kokoista rintaa kokeiltavana. Hyvin on aina mennyt ja kukaan ns. "" pienempirintaisista "" ei ole koskaan tuonut asiaa esiin. Naiset, joilla on tosiaan ollut melko isot rinnat ja niitäkin on sattunut tielleni, ovat melkein kaikki valittaneet tissien isoa kokoa. Isot tisut saattavat näyttää hyvältä ja ns. seksikkäältä, mutta ei niiden kanssakaan sitten ole niin helppoa elää ilmeisesti.
Kyllä kaikki tissit ovat normaaleja, kunhan itsetunto on kunnossa. En osaa sairauksista sanoa.

Kuulehan sika, en minä ainakaan pidä mistään rintojen leipomisesta. Sehän koskeekin. Kyllä minun rinnat kaipaa sitä hellää kosketusta.

Yhtä hyvin voi hellia pieniäkin rintoja . Ainakin oma mies tekee niin.

Olen myös kuullut miesten keskusteluja rinnoista. Enemmän ne on pienten ja terhakoitten perään olleet kuin isojen. Joten sika, usko jo lopulta, että pienistäkin pidetään.

Joojoo, mutta ei oikeisiin rintoihin koske. Ei ainakaan niihin, mitä minä olen hyvänä pitänyt.

Jaa ei, nyt muistan ihan sieltä nuoruudestani erään juoksijatyttösen, jolla oli mitättömän pienet rinnat. Hän ei tykännyt, että niihin puututaan, koska se koskee. Hyväilemäänhän niin pieniä ei pystykään, mutta niihin nänneihinkään ei olisi saanut koskea.
Eikä siitä hommasta tullut muutenkaan mitään.

Joo, ei varmaan sinun korviisi voikaan kuulua muuta, kuin pienten ja terhakoiden kehua. Miehet nääs osaavat käyttäytyä ja pelata peliä.

Silloin kun naisia ( varsinkaan pienirintaisia ) ei ole kuulolla, uskaltavat miehet vapaasti puhua rinnosta ja silloin ei ne pienet ja terhakat olekaan niin kurssissaan.

Jospa ohjelmassa tarkoitettiinkin sitä, että silikonit ovat muotia juuri siksi, että pienirintaisuutta pidetään sairautena eli siis naiset itse pitävät ja hakeutuvat plastiikkakirurgille.

Jospas se juttu onkin niinpäin, että perinteisesti miesten ""kuuluu"" pitää isoista lolloista joten ukkoporukassa ei voi pikkurintoja kehua. Isojen rintojen ihailu on osa sellaista jätkämeininkiä.

Ihan sama naisilla: porukalla kehutaan tiukkakroppaisia urheilijatyypin uroita ja vaaditaan muhkeaa heppiä, mutta tositilanteessa ihan tavallinen mies keskikikoisine vehkeineen onkin se mieluisin. On vaan ihanaa hössöttää unelmien perään.

Nää vartaloiden ja muotojen ihastelut tyyliin ""miehet aina"" ja ""naiset aina"" on ihan kliseitä. Jokaisella on oma makunsa, joka junaan löytyy väkeä - luojan kiitos.

Siinä on se pointti, että kirjoitit: "" tavallinen mies, keskikoisine vehkeineen"" !!!!!!

Nyt ei puhuttu tavallisista, vaan PIENISTÄ.

Tuskimpa sinuakaan kauheasti himottaa kukkakeppi laiheliini, pieninen munineen ?

Ei kukaan mieskään ole oikeasti kiihottunut joistakin AAA- luokan rusinoista, paitsi että onhan niitä teinipervoja.
Eli joka junaan on menijöitä.

Tuo on totta että tuskin kukaan nainen katselee himoiten tuota ""Sian"" osuvasti kuvailemaa ""kukkakeppi laiheliinia pienine munineen"" - miestyyppiä:), en oo kuullut eläissäni yhdenkään naisen haaveilevan em. miestyypistä.

Tisseistä sanoisin ettei kukaan mies ole koskaan valittanut mulle reilun kokoisista rinnostani, vaan päinvastoin, ne ovat olleet hyvinkin suosittuja hyväilyn kohteita...ja sitäpaitsi isommilla tisuilla voi tehdä kaikkea sellaista extrakivaa, mistä ei pienillä rinnoilla voi haaveillakaan.

Mutta kuten on jo monesti todettu, makuja on monenlaisia ja tissien koolle ei kukaan voi mitään, ellei sitten ala niitä jotenkin keinotekoisesti muuttelemaan.

On toki myös selvää, että eihän pienirintaisten naisten ihailijat ole hakeutuneet mun seuraani, joten tietysti olen saanut kuulla vain myönteisiä kommentteja rinnoistani.

Niin ja noista jonkun mainitsemista niska-hartiavaivoista, joita isot rinnat usein aiheuttavat...se on varmasti ihan totta, mutta mulla ei oo (onneksi) mitkään jättimeloonit, vaan suht normaalikokoiset, ehkä vähän keskikokoa isommat rinnat, joten niistä ei ole ollut mulle (ja jollekin muullekin) kuin pelkkää iloa :).

PS. Olkaa kuitenkin kaikki naiset ylpeitä ja onnellisia rinnoistanne, on ne sitten pikkuruiset, isot, eripariset, riipparit tai ihan mitkä tahansa - rinnat ne on kuitenkin, sellaisiakin naisia on joukossamme todella paljon, joiden rinnat on jouduttu poistamaan...

Yhteistyössä