Tuo on totta että tuskin kukaan nainen katselee himoiten tuota ""Sian"" osuvasti kuvailemaa ""kukkakeppi laiheliinia pienine munineen"" - miestyyppiä

, en oo kuullut eläissäni yhdenkään naisen haaveilevan em. miestyypistä.
Tisseistä sanoisin ettei kukaan mies ole koskaan valittanut mulle reilun kokoisista rinnostani, vaan päinvastoin, ne ovat olleet hyvinkin suosittuja hyväilyn kohteita...ja sitäpaitsi isommilla tisuilla voi tehdä kaikkea sellaista extrakivaa, mistä ei pienillä rinnoilla voi haaveillakaan.
Mutta kuten on jo monesti todettu, makuja on monenlaisia ja tissien koolle ei kukaan voi mitään, ellei sitten ala niitä jotenkin keinotekoisesti muuttelemaan.
On toki myös selvää, että eihän pienirintaisten naisten ihailijat ole hakeutuneet mun seuraani, joten tietysti olen saanut kuulla vain myönteisiä kommentteja rinnoistani.
Niin ja noista jonkun mainitsemista niska-hartiavaivoista, joita isot rinnat usein aiheuttavat...se on varmasti ihan totta, mutta mulla ei oo (onneksi) mitkään jättimeloonit, vaan suht normaalikokoiset, ehkä vähän keskikokoa isommat rinnat, joten niistä ei ole ollut mulle (ja jollekin muullekin) kuin pelkkää iloa

.
PS. Olkaa kuitenkin kaikki naiset ylpeitä ja onnellisia rinnoistanne, on ne sitten pikkuruiset, isot, eripariset, riipparit tai ihan mitkä tahansa - rinnat ne on kuitenkin, sellaisiakin naisia on joukossamme todella paljon, joiden rinnat on jouduttu poistamaan...