Pienitissisyyden syy selvinnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isojen fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isojen fani

Vieras
Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan "Ever wondered why Finnish women had such small breasts..?

Women who drink a lot of coffee may see their breasts become more petite, according to the results of a new Swedish study.

Finns drink more coffee per capita than any other nationality in the world."

No se selittää mun tissien koon ku en oo koskaan juonu edes yhtä kupillista kahvia :D Mutta ei se selitä, miks äitillä on isot, se ku litkii kaffetta aika paljonki :snotty:

Jaa, musta tuntuu, että kun aloin murrosiässä juoda kahvia, ne alkoi vaan kasvaa. :whistle: lapsena kun en juonut, niin mulla ei ollut vielä rintoja ollenkaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jaa, musta tuntuu, että kun aloin murrosiässä juoda kahvia, ne alkoi vaan kasvaa. :whistle: lapsena kun en juonut, niin mulla ei ollut vielä rintoja ollenkaan. :kieh:

Mä taas join lapsena ja sit lopetin kahvin juonnin n. 11 vuotiaana niin johan alkoi kasvaa eli ihan selvää faktaa toi tutkimus :D

Tulipa mieleen aiheeseen liittyvä wanha vitsi:

Nainen: Mulla on liian pienet tissit. Haluaisin silikonit.

Mies: Mitä suotta sitä rahojaan tuhlaamaan. Hinkkaa niitä vessapaperilla vaan joka päivä niin ne kasvaa.

Nainen: Häh? Miten se nyt muka voisi auttaa.

Mies: No on se tohon sun perseeseen ainakin tehonnut.

Alkuperäinen kirjoittaja what:
Eikös kahvinjuonti aloiteta yleensä vasta sitten, kun tissit jo on?

Niinpä. Toisaalta, mun osalta tää teoria vois päteä niin, että kahvinjuonninvaikutus näkyykin vasta jälkeläisissä. Sillainhan se ois järkevämpi selitys. ;) Mulla on siis pienet ja äiti on aina ollut kova kahvinjuoja. Tosin siskolla taas on isot, että jotain outuoa tässä on :laugh:

Tiesittekö, että ruotsin peruskouluissa opetettiin vielä muutama vuosikymmen sitten että "suomalaisten aivot on alkeellisemmat kun ruotsalaisten" ja suomalaiset on siis älyltään heikkolahjaisempia. Tää on ihan totuus. Että se niistä ruotsalaisten tutkimuksista......

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja what:
Eikös kahvinjuonti aloiteta yleensä vasta sitten, kun tissit jo on?

Niinpä. Toisaalta, mun osalta tää teoria vois päteä niin, että kahvinjuonninvaikutus näkyykin vasta jälkeläisissä. Sillainhan se ois järkevämpi selitys. ;) Mulla on siis pienet ja äiti on aina ollut kova kahvinjuoja. Tosin siskolla taas on isot, että jotain outuoa tässä on :laugh:

Sama täällä!

Ite en ole kova juomaan kahvia. Pari kuppia päivässä riittää, niin jospa tyttärelle sitten kasvais edes oikean kokoiset rinnat. :D

tuossa tutkimuksessa oli kyllä kyse siitä että tietyn geeniperimän omaavilla naisilla kahvin juominen jostain syystä pienentää rintoja ja kun katoastaan sitä rintojen kokoa tieteelliseltä kannalta, kyse on todella pienistä eroista. Ei siis siitä että kahvia juovilla olisi a-kupit ja muilla b tai c-kupit vaan siitä että runsas kahvinjuominen pienentään rintojen kokoa muutamilla milleillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
No se selittää mun tissien koon ku en oo koskaan juonu edes yhtä kupillista kahvia :D Mutta ei se selitä, miks äitillä on isot, se ku litkii kaffetta aika paljonki :snotty:

olet juonu yhtä paljon kun minäki :o

Alkuperäinen kirjoittaja isojen fani:
Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan "Ever wondered why Finnish men had such small dicks ..?

Men who drink a lot of beer may see their dick become more petite, according to the results of a new Swedish study.

Finns drink more beer per capita than any other nationality in the world."

Alkuperäinen kirjoittaja isojen lutkuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja isojen fani:
Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan "Ever wondered why Finnish men had such small dicks ..?

Men who drink a lot of beer may see their dick become more petite, according to the results of a new Swedish study.

Finns drink more beer per capita than any other nationality in the world."

Jaahas, joku pienitissinen otti sitten perinteisen "pieni muna"-kortin käyttöön.

Yhteistyössä