Pienten lasten vanhemmat! Kuinka usein seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Lapset meillä 1v ja 4v. Meillä seksiä keskimäärin 4-6 kertaa viikossa, viime vuoden aikana vähintään 3 kertaa viikossa. Omat halut nousivat yllättäen toisen lapsen syntymän jälkeen ja mieli tekis melkeen joka päivä :D Tosin se ei ole käytännössä mahdollista miehen vuorotyön takia. Ensimmäisen lapsen jälkeen mulle riitti kerran viikossa tai jopa harvemmin...

1-2kertaa viikkoon. Meille sopiva määrä. Tällä menty oikeastaan koko 10 vuotta, joka oltu yhdessä. Laatu on kyllä vaan entisestään parantunut synnytysten jälkeen.

Oi voi.. Oiskohan tuota tullut harrastettua viimeksi joskua ennen joulua. Mun seksihalut on kadonneet miehen törpön käytöksen vuoksi jota hän harrasti vauva-aikana. Ennen olin todella seksuaalinen mutta nyt ällöttää ajatuskin seksistä :( Palaavatkohan mun seksihalut koskaan...
Ainiin meinasi ketjun tarkoitus unohtua. Lapsi 1v ja seksiä ei ehkä enää koskaan.

Oi voi.. Oiskohan tuota tullut harrastettua viimeksi joskua ennen joulua. Mun seksihalut on kadonneet miehen törpön käytöksen vuoksi jota hän harrasti vauva-aikana. Ennen olin todella seksuaalinen mutta nyt ällöttää ajatuskin seksistä :( Palaavatkohan mun seksihalut koskaan...
Ainiin meinasi ketjun tarkoitus unohtua. Lapsi 1v ja seksiä ei ehkä enää koskaan.

Sama täällä. Meillä on koululaisia ja vauva, enkä usko että tää lapsista johtuvaa olisi..
Tuntuu siltä ettei kumpikaan enää edes halua, muuttuukohan tää tilanne koskaan? :(

Te joilla harvoin seksiä
Onko parisuhteenne mielestänne muuten hyvä?
Ihmetyttää kun monet ovat sitä mieltä, että jos ei ole usein seksiä niin parisuhde kärsii/siinä on jotain vialla. Onko näin?

[QUOTE="harmi";29651172]Te joilla harvoin seksiä
Ihmetyttää kun monet ovat sitä mieltä, että jos ei ole usein seksiä niin parisuhde kärsii/siinä on jotain vialla. Onko näin?[/QUOTE]

Kyllähän suhde tästä kärsii.

Meillä kyllä vähentynyt lasten tullessa tai oikeastaan sen jälkeen kun aloin kuopusta odottaa. Joskus ennen melkein joka päivä, nyttemmin 2-3xvko, paitsi nyt kun oon ihan viimesillään raskaana niin ehkä 1xvko. Lapset on 1v5kk ja just 3v täyttänyt. Välillä on vaan väsynyt ja tv ja sohva kiinnostaa enemmän kun saa vaan olla :-)

Ihmetyttää kun monet ovat sitä mieltä, että jos ei ole usein seksiä niin parisuhde kärsii/siinä on jotain vialla. Onko näin?[/QUOTE]

No ei ole ei. Siis parisuhde hyvä muutenkaan. Tulemme kyllä ihan hyvin toimeen tässä saman katon alla pyöriessämme, mutta välit ovat jo paljon etäisemmät kuin ennen lapsen syntymää. Kun lapsi on nukkumassa tai vaikkapa mummolassa niin mies sulkeutuu heti kännykkänsä kanssa omiin maailmoihinsa. Tai katsoo telkkaria. Ja niin teen minäkin kun ei muutakaan sitten ole. Ai että vihaan tv:tä!!
Tämä "jääkausi" sai alkunsa miehen ollessa kovakourainen vauvaamme kohtaan. Nyt käyttäytyy kyllä ihan hyvin, mutta mutta... Näinköhän tästä enää noustaan.

Ja sulle joka kärsit samasta tilanteesta niin toivon että tilanteenne korjaantuisi eikä olisi peruuttamatonta :)

Meillä on todella hyvä ja vakaa parisuhde. Nautimme toistemme seurasta, teemme melkein kaikki asiat yhdessä, viihdymme kotona ja toistemme kanssa. Nauramme, luotamme, pidämme hauskaa, riitelemmekin toki. Seksiä meillä on muutaman kerran kuukaudessa, mutta aina kun jompikumpi haluaa. Teinien vanhempina olemme todenneet että seksille on tosi vaikea löytää aikaa, jolloin saa olla rauhassa ja on kuitenkin hereillä. Mieluummin sitten vähän ja laadukasta kuin hätäisiä sutaisuja. Ikää meillä on >40v ja avioliittoa takana 18 vuotta.

Edellisessä suhteessa kärsin seksin vähyydestä, kerran viikossa vaan ei riitä, kun itse haluis joka toinen päivä. Lapsi oli silloin 1v. Nykyisessä suhteessa seksiä melkein joka päivä kun ollaan yhdessä.

Niin, no en edes tiedä onko meillä suhde enää hyvä. Puhutaan kyllä, ollaan ja asuillaan tässä kimpassa mutta kun alkaa tuntumaan toinen enemmän kämppikseltä. Ei tietokoneeltaan ehdi juurikaan kahdenkeskistä aikaa viettämään. Lasten kanssa kyllä on ja huolehtii, mutta kun ne nukkuu niin sulkeutuu itse koneelle.

Taisinpa tuossa sitten itselleni vastata, ehkä sitä ei enää vaan kiinnosta :(

Meillä on seksiä 1-2krt/vko, kumpikaan ei olla tyytyväisiä tilanteeseen. Ei ole aikaa. Yleensä olen nukkumassa kun mies tulee kotiin, ja aamulla ei onnistu kun lapsi herää ekana.

Välillä 2-5x/vk ja nyt ei ole viikkoon tapahtunut mitään :) Minä kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn niin olen kokoajan tekemässä aloitetta, mutta eipä tuo aina jaksa lähteä niihin mukaan väsymyksiltään. On tässä vuosien varrella vaihdellut tämä alun 4x/pv tahdin ja 1x/kk välillä ja välillä on toista haluttanut enempi kuin toista jne. Ihan normaalia.

Noin kerta kuussa oli tahti jo ennen lapsia ja sama jatkui yhden lapsen kanssa, katsotaan nyt miten kahden kanssa käy. Sopii molemmille ja suhde on mitä loistavin :) Kun niihin puuhiin päästään, nautitaan pitkään ja hartaudella, mutta pitkälle riittää myös ihan muut hellyydenosoitukset. Meillä molempien pitää olla virkeitä että jaksaa innostua, eli iltaseksi on ihan tosi harvinaista. Molemmat lapset ovat olleet vauvana vain iholla nukkuvaa lajia, joten silloin on tullut pitkä tauko, ja katsotaan nyt kun tämä toinen alkaa nukkua muuallakin, niin miten usein nämä kaksi nukkuu yhtä aikaa :)

1-2 krt kuukaudessa. Suhde voi hyvin eikä kumpikaan ole kiinnostunut enemmästä tai vähemmästä :) Lapsi täyttää kesällä 2 v. Toinen tekeillä...

On meillä sitten muuta läheisyyttä joka päivä... pepulle läpsimistä ja muuta sellaista :D

Yhteistyössä