pienten lasten vanhemmat ehditteko katsoa televisiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jasmin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jasmin"

Vieras
Huomasin juuri että enää ei ole tullut katsottua teeveetä kuukausiin. pienen taaperon 1v vanhempana tuntuu että ei sitä aikaa ole enää kattella töllöä pitkin iltaa ja sarjoja.

joskus tietysti 9 jälkeen voisi jotain katsoa mutta aika puhki sitä on ettei enää jaksa. toisaalta välillä harmittaa kun moni hyvä sarja on mennyt ohi.

päivisin töllö pysyy meillä kiinni kun lapsi on hereillä. Jotenkin en viitsi pitää teeveetä päällä kun ei ole varmaan hyväksi lapselle näin pienenä tuijotella.

Katsotteko muut pienten lasten vanhemmat paljon töllöä ja onko se päällä lapsen hereillä ollessa?

Meillävanhemmat katsoo pääsääntöisesti telkkarista phjelmia, jotka tulevat 21.30-22.30 välillä. On meillä muulloinkin tv auki, muttei siitä mitään voi silleen keskittyneesti katsoa. Mulla ei oikeastaan ole mitään käsitystä edes tämänhetkisestä tv-sarjojen esitystilanteesta.

Esikoisen vauva-aikana en mukamas ehtinyt.

Kun kuopus syntyi, mulla oli paitsi vastasyntynyt vauva myös juuri 2 v täyttänyt taapero, ja ehdin katsomaan telkkaria oikein mainiosti. Iltaisin katsoin kun lapset jo nukkuivat.

Imetysaikana tuli istuttua sohvalla tv päällä lapsi rinnuksilla ja tiesin hyvinkin tarkkaan päivien ohjelmatarjonnan. Sen jälkeen taas vähentynyt vähentymistään. Joskus olen yrittänyt seurata joitain ysilt alkavia sarjoja mut yleensä nekin unohtuu jossain vaiheessa. Eipä tuolta töllöstä oikein mitään kiinnostavaa tuukkaan ainakaan sopiviin aikoihin. Joskus saatan kattoa jotain netti-tv:stä, mut harvoin.

Eipä juuri. Lapset on jo 6v ja 5v silti tuntuu ettei kerkiä. Mies hommasi elisaviihteen ja nyt oon saanut tallennettua ohjelmia. Kun vielä ne kerkiäisi katsomaan joskus. Lasten kanssa tulee katsottua lastenelokuvia kyllä että onhan sekin telkkarin katselua :)

Meillä on tv päällä suurimman osan päivästä, mutta ei sitä kukaan oikeastaan edes katso :ashamed:
Illat menee kasista eteenpäin tv:tä seuratessa jos tulee jotain - lähinnä ysin ohjelmia.

En mä oo kokenu etteikö aika riittäis, no ei me kyllä ennenkään olla tän enempää telkkaa tapitettu...

telkkari aina koko illan päällä...tossa toi taapero leikkii ja samalla me aikuiset ja sisarukset katsellaan telkkua ja touhutaan yhdessä =) aikaa on kyllä jos sen osaa käyttää ;)

Olen 5-vuotiaan äiti. Telkan katselu loppunut melkein kokonaan lapsentulon myötä. Pari krt / kk tulee jotain katsottua. Illat menee lapsen kanssa touhutessa, iltapesut, sadut, nukkumaan laitot (plus kodin- ja koiranhoito). Sitten pitääkin jo itse hiipiä sänkyyn. Mielelläni kyllä katsoisin enemmän ohjelmia, ehkä siihen on muutaman vuoden päästä aikaa...

Meillä on vajaa 7-vuotias enkä katso iltaisin telkkua kuin vasta sitten kun hän on jo sängyssä. Mun katsomat sarjat ei sovi senikäiselle, joten tallennan ja katson sitten kun tyttö on petissä. Ja ihan hyvin ehtii katsomaan tunnin, pari joka ilta ennen kuin menee itse nukkumaan.

aikas vähän katsotaan. idolssia ja uutisia ja urheilua ja sensemmoista kun lapset on hereillä. mitään keskittymistä vaativaa sarjaa en voisi kuvitella katsovani lasten kanssa, saatikka sitten että ne olis lapsille sopivia. tallennan jos tarvii ja katselen silloin kun lapset nukkuu.

Yhteistyössä