pienten lasten vanhemmat!milloin teillä harrastetaan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sapettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Voi kuulkaa imettävät mammat, kun se vaan on niin, että se kotona oleva nainen on niin tuttu ja arkinen, mutta vieras kaunis nainen virkistää. Sen kyllä ymmärränkin.

Eikös se nainen voi olla tuttu ja arkinen ilman synnytystä ja imetystäkin? :whistle: Eli jos mies on valmis lähtemään virkistymään vieraan perään heti kun kotona vähän tylsistyttää niin varmaan hän menee sitten ilman niitä lapsiakin.

Misty siis ajatteli laittaa tänne tiedon, että häntä halutaan baareissakin...voi hah...hädissään tuommosen kommentin laittoi.

Heh, no kyllä sen tiedän, ettei ilman seksiä tarvitsisi olla, jos sellaista vailla olisin - ja ei ne miehet mun kanssa kyllä mistään säälistä olisi! :D Mutta mä olen aikoinani seikkailuni seikkaillut, sittemmiin vakiintunut yhden miehen kumppaniksi kun itselleni myös seksuaalisesti sopivan löysin, joten ei ole tarvetta vaihtaa - kummallakaan. :) Mutta vaikeaahan sitä on sinkun ymmärtää - jos olisi sen sopivan kohdannut, tuskin enää sinkku olisikaan, vai?

Minä kyllä sanoin Rytkäätys, että en ole antanut, vaikka vongattu on. Millä perusteella vihjailet, millainen nainen ja ihminen olen?

Kyllä tuo sinun ilkeilysi kertoo sen oikein selvästi. "imettävät mammat" jne... :headwall: Hohhoijaa, ehkä et ole antanut, mutta kummasti sua on ne äijien jorinat kiinnostaneet...

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Voi kuulkaa imettävät mammat, kun se vaan on niin, että se kotona oleva nainen on niin tuttu ja arkinen, mutta vieras kaunis nainen virkistää. Sen kyllä ymmärränkin.

Eikös se nainen voi olla tuttu ja arkinen ilman synnytystä ja imetystäkin? :whistle: Eli jos mies on valmis lähtemään virkistymään vieraan perään heti kun kotona vähän tylsistyttää niin varmaan hän menee sitten ilman niitä lapsiakin.

Todellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Misty siis ajatteli laittaa tänne tiedon, että häntä halutaan baareissakin...voi hah...hädissään tuommosen kommentin laittoi.

Heh, no kyllä sen tiedän, ettei ilman seksiä tarvitsisi olla, jos sellaista vailla olisin - ja ei ne miehet mun kanssa kyllä mistään säälistä olisi! :D Mutta mä olen aikoinani seikkailuni seikkaillut, sittemmiin vakiintunut yhden miehen kumppaniksi kun itselleni myös seksuaalisesti sopivan löysin, joten ei ole tarvetta vaihtaa - kummallakaan. :) Mutta vaikeaahan sitä on sinkun ymmärtää - jos olisi sen sopivan kohdannut, tuskin enää sinkku olisikaan, vai?

Niin totta.... Se on paskapuhetta että kukaan sinkku omasta halustaan olisi. Ei vain ole sopivaa kumppania löytynyt.

Jostain syystä miehet hakeutuvat juttelemaan viehättävän naisen kanssa. Olen ihan mukava ja ystävällinen ihminen ja minulle voi kyllä jutella...en käännä selkääni niillekään, joilla on sormus sormessa.

En puhunut mitään baareista, miehiä tapaa ihan muuallakin. Ja selväpäisten jutut uskon.

Onkohan minussa sitten jotain vikaa kun en tuollaista miestä edes haluaisi? :o Sen enempää lapsettomaan kuin "lapselliseenkaan" suhteeseen.

Kuule ei se mun ukko mua ennenkään minkään tuntemattomien, vieraiden naisten kanssa kuksinut, joten miksi tekisi sitä nytkään? Ja ei meillä vaan vaimo (tai mies) ole arkinen tai ruma, joten ei ole siitä ongelmaa. (Miksi olisimme arkisen ja ruman kanssa naimisiin menneetkään?)

Meillä harrastetaan silloin kun ukkoo sattuu huvittaan. (harvoin siis)Joskus jos oikein innostuu niin voidaan harrastaa vessassa jos ei ole muuta paikkaa...silloin tosin kannattaa varmistaa,että lapsella on potta ulkopuolella,ettei käy niin kuin meillä että hommien jälkeen saa alkaa siivoomaan kakkoja lattialta :(
Voihan lapselle laittaa pikkukakkosen tai lasten elokuvan päälle ja mennä hommiin. (riippuu iästä) Tai jos lapsi syö itse niin mennä heittään pikaset sillä aikaa kun lapsi syö :) Kyllä niitä paikkoja löytyy... Sitten on se perinteinen lauantai sauna(jos olette kaksistaan) ja yöseksi.

Jostain syystä miehet hakeutuvat juttelemaan viehättävän naisen kanssa. Olen ihan mukava ja ystävällinen ihminen ja minulle voi kyllä jutella...en käännä selkääni niillekään, joilla on sormus sormessa.

Et kovin viehättävää ja mukavaa kuvaa itsestäsi anna. Taidat olla niitä sellaisia tyrkkyjä, jotka janoavat huomiota keltä vain vähän saa. Eikä sillä todellakaan ole väliä onko sormus huomion antajalla. Katsos, ne miehet ovat varmaan huomanneet että siinäpäs soma suttura, jota on helppo pikkasen ällyyttää ja naurattaa. Niin ystävällinen ihminen... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Just näillä sanoilla yksikin, ihan kivanoloinen mies selosti viime viikonloppuna, jotta vaimo luulee ihan oikeasti, että häntä halutaan.

Just tota olen yrittänyt sanoa,mutta kun olen sanonut niin heti sitten olen palstalla vaikka mitä. Kun on paljon miesten kanssa tekemisissä,niin saa kuulla tuota aika usein.Puhutaan velvollisuusseksistä josta intohimo puuttuu tai sitten puuttuu seksi kokonaan.

Jännä juttu, mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja olen miesvaltaisella alalla ja koskaan ei ole moista vastaan tullut, ei sinkkuna eikä varattuna.

Riippuu kenelle miehet uskoutuu ja kuinka avoimet ystävyyssuhteet on.

Ketä kiinnostaa, ketä ei. Sulla tuntuu olevan sellainen käsitys että kaikki isät ovat tuollaista luuserisakkia mitä kaverisi ovat. :whistle: [/quote]

Eivät ne ole minun kavereitani, ihan tuntemattomia ihmisiä.

Kyllä hän voi jutella naisille ihan minun naamanikin edessä.

Ja kertoilla kuinka teidän seksielämä hoituu vain velvollisuudesta ja hän pitää sinua niin arkisena ja tylsänä että kaipaisi vaihteeksi piristystä muualta?

Arkinen ja varsinkaan tylsä en ole missään nimessä, mutta jos noin ajattelisi niin syy olisi varmaankin sitten minussa. Jokainenhan saa tehdä kuinka haluaa. Ei toista ihmistä voi omistaa.

Yhteistyössä