pierujuttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
elikkäs ku tuolla alempana noita pierujuttuja tulikin nii ihan tieteellisistä syistä ajattelin kysästä että milloinkas pierasitte ekan kerran miehenne edessä, niin että hän olis sen huomannu?

liittyykö tapahtumaan tarinaa?

en oo vieläkään melkeen puolentoistavuoden aikana pierassu niin että hän ois huomannu. aina iltasin ku ei jaksa mennä vessaankaan sitä tekemään, oon oottanu että tää nukahtaa.
mutta voi exxä parkaa, ku sen edessä en lopulta hävennyt ollenkaan.tuli mieleen että onkohan se kertonu nykyiselleen sitä tapahtumaa ku makasin aamulla silloisen vieressä, ku päätin pierasta. homma oli niin tiukassa että piti oikeen ponnistaa, ja hiljaahan se ei sieltä tullu :ashamed: entinen hyppäs nopiaa sängyssä pystyyn, ja kylmää hikeä pukkas, "mikä se oli?"...ei raukka oo koskaan ollu niin peloissaan :)

kertokaahan, tieteen nimissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
elikkäs ku tuolla alempana noita pierujuttuja tulikin nii ihan tieteellisistä syistä ajattelin kysästä että milloinkas pierasitte ekan kerran miehenne edessä, niin että hän olis sen huomannu?

en oo vieläkään melkeen puolentoistavuoden aikana pierassu niin että hän ois huomannu. aina iltasin ku ei jaksa mennä vessaankaan sitä tekemään, oon oottanu että tää nukahtaa.
mutta voi exxä parkaa, ku sen edessä en lopulta hävennyt ollenkaan.tuli mieleen että onkohan se kertonu nykyiselleen sitä tapahtumaa ku makasin aamulla silloisen vieressä, ku päätin pierasta. homma oli niin tiukassa että piti oikeen ponnistaa, ja hiljaahan se ei sieltä tullu :ashamed: entinen hyppäs nopiaa sängyssä pystyyn, ja kylmää hikeä pukkas, "mikä se oli?"...ei raukka oo koskaan ollu niin peloissaan :)

hahahahah!!

en o piereny ukon aikana muutaku kuulemma unissani... Ukko munkin edestä! aamusin lähtee parhaimmat setit!

mun ukolla on iltasin just armottomat fanfaarit, ennenku kääntää kylkeä ja nukahtaa.

jotenki en voinu olla nauramatta sen yhen kerran ku äijä pieras, ja sit oli hiljasta, mut tuntuvaa patjaa vasten ku se yritti pidättää naurua :)
lopulta yön hiljaisuudessa kuuluki sitte tikahtunutta naurua :D

:laugh: :laugh:

ekan kerran pierasin miehen kuulleen kun oltii oltu joku 2.v....
aamukahvin yhteydessä narautin,luulin et tulis vaa pieni tuhnu,
mut tuliki oikee kunnon prötinät! ja pirttipenkkiä vasten kajahti komeasti! kyllä hävetti ja nauratti :ashamed: :ashamed: :laugh:

mun ukolla on iltasin just armottomat fanfaarit, ennenku kääntää kylkeä ja nukahtaa.

jotenki en voinu olla nauramatta sen yhen kerran ku äijä pieras, ja sit oli hiljasta, mut tuntuvaa patjaa vasten ku se yritti pidättää naurua :)
lopulta yön hiljaisuudessa kuuluki sitte tikahtunutta naurua :D

mä voisin kertoo yhen tosi ällön pierujutun...

Miehen kaverit oli sit kaljaspäissään keksiny tälläsen..

heit oli kolme.. Yks veti housut kinttuihin ja pikkasen kumartu.. toiset meni sit molemmin puolin persposkia ja ku kuulu PRÖÖT! nii samalla molemmat kaverit NUUUUUUUHHHH!! eli nuuhkasivat oikein kunnolla! :laugh: :laugh:
Oli kuulemma meinannu oksu pojilla lentää! sit ku täl kaverilla on tunnetusti aika väkevät pierut...

Sit toinen on "ihopieru" eli paljas persus vaikka toisen selkään kiinni ja PRÖÖÖT!!! ahahahahhahahahaha!!!!!!!

voi ei, tosta tuli mieleen ku oltiin kavereittenkaa uimassa vuonna herne ja papu, niin yks mies puolisista teki ruottalaisen puolisukeltajan (ellikkä "pommiasentoon" veteen ja uikkarit alas että perskus näkyy ja kääntyy niin et per.se tulee veden pinnalle. )sit se jumalaton vielä pieras, niin että laukaus lähti just veden rajan kohtaa.voi herranen aika ku se vesi roisku :laugh:

:laugh: :laugh: ei saa.. tyttö herää.. ei saa naurattaa...
petit-mdr-168.gif

miten te ootte voinu sinnitellä noin kauan kaasuttelematta? :D me oltiin oltu ehkä 2kk yhdessä kun en vaan voinu enää pidättää,päräytin vielä ihan kunnolla kun katottiin jotain leffaa miehen sillosessa asunnossa ja leffassa oli vielä joku herkkä kohta menossa. mies jähmetty ensin täysin ja sit se repes,totes vaan että "ei pie ilmoja pidätellä"..

tää ei oo ees hauska, mutta kerrottava se kumminki on.

oli nimittäin näin että exän tuttavapariskunta oli ollu viihteellä.aamun sarastaessa toisella oli vissiin tullut kaamee pieruhätä.asettu sitte hara asentoon naisensa naaman päälle ja pierassu, mut se ei sit loppujenlopuks ollutkaan pieru...

niillä meni sitte poikki =)

oli nimittäin näin että exän tuttavapariskunta oli ollu viihteellä.aamun sarastaessa toisella oli vissiin tullut kaamee pieruhätä.asettu sitte hara asentoon naisensa naaman päälle ja pierassu, mut se ei sit loppujenlopuks ollutkaan pieru...

:o :x

Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:
miten te ootte voinu sinnitellä noin kauan kaasuttelematta? :D me oltiin oltu ehkä 2kk yhdessä kun en vaan voinu enää pidättää,päräytin vielä ihan kunnolla kun katottiin jotain leffaa miehen sillosessa asunnossa ja leffassa oli vielä joku herkkä kohta menossa. mies jähmetty ensin täysin ja sit se repes,totes vaan että "ei pie ilmoja pidätellä"..

no on se sitte ihanaa ku vihdoinki on yksin tai kavereitten kanssa, ku saa vapaasti päästellä :) arjen luksusta :D

no mies päästi sen ekan ja unissaan. ja tokankin, tosin mä painoin sitä vatsasta ja kyllä paukahti ja kajahti. sen jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. että yhtä pahoja käryttäjiä ollaan kumpainenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
noh.. ekan kerran ku mie ukkoni kuullen pierasin ni ukko tokas vaan että tulihan se sieltä.. :D

:laugh: :laugh: ja työkaverit kattoo mua kummissaan ku armoton kikatus :)
se on tää perjantai ku pierujututki on hauskoja :D

ja oma pieru se paras pieru. ehkä me ollaan kieroutuneita ukon kanssa. kun ukko pierasee mä komennan sitä avaan ikkunan. mutta kun multa lähtee leija, niin mähän meen heti kinuaan suukkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
:laugh: Teiän kanssanne. Me kun ollaan vasta vanhoina menty yhteen, niin olemme alusta asti pierreet vapautuneesti toistemme seurassa. Heti vaan luulot pois, se on mun neuvoni! :D

Mutta eikös se niin mene että kun pumppa on tulluna tutuksi, niin suhde on vakaalla pohjalla tai jotain. Ainakin sitä tuntee toisen läpikotaisin. Ihmettelen vain että kuin jollain oli 2 vuotta ennenkuin päästivät.....

tää "urbaanilegenda" kuulin koulussa, ylä-asteella muistaakseni
:whistle:

Yhteistyössä