Pihan lapset heittelee lumipalloja ikkunaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pallomasi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pallomasi

Jäsen
01.02.2014
78
0
6
Ah, niin ihanaa asua lähiökerrostalon ensimmäisessä kerroksessa. Oltiin iltapalalla keittiössä, kun alkoi paukkua lumipalloja ikkunaan! Katsoin ulos, niin pari arviolta 10-vuotiasta poikaa juoksee nurkan taakse. Jäin siihen hetkeksi vielä istumaan, niin nämä tulee vielä takaisin heittelemään lisää! Ja siis ihan kunnolla tähtäsivät suoraan ikkunaan, ettei mistään seinäänheittely-yrityksestä ollut kyse.
Siinä kohtaa mies lähti ulos aikas kiukkuisen oloisena vähän kyselemään pojilta, millä aattelivat maksaa, jos ikkunat hajoo. Toivottavasti tajusivat, prkl. Ei huvittais alkaa pukeen lapsille yöpukujen sijaan toppavaatteita..

Että tämmönen tarina, oli pakko avautua :D

"Itse tuota pentuna harrastin kavereiden kans. Sitä hauskempaa se oli mitä enemmän siihen reakoitiin "

No homma näytti olevan kivaa, siihen asti, kunnes siihen reagoitiin. En mä viitti jäädä ainakaan odottamaan, koska se ikkuna hajoaa..

Meillä kerran oma ja naapurinpoika "pesi" lumella meidän ikkunoita. Vein rätin ja ikkunankuivaimen ja kerroin mitä pitää tehdä. Eipä oo sen jälkeen ikkunoihin koskettu.

"Räkänokille kunnon lumipesut, oppivat olemaan.

Huomenna saadaan sitten roskalehdistä lukea kuinka mies pidätettin lasten pahoinpitelystä"

No ehkäpä me jätetään tää väliin :D
En kyl tiiä, tehosko miehen "puhuttelu" vai mun puhelin, jolla yritin ottaa kuvaa heittelijöistä (en kyl onnistunut, mut ei ne sitä tiiä), mut ainakin lopettivat. Ehkä jatkavat joku toinen päivä tai sitten eivät.

Haha, alakerran asunto Helsingin lähiössä aikoinaan: naapurin n. 10v kolli heitteli kaverinsa kans papatteja ikkunaan. No kävelimpäs rappuset yläkertaan ja pidin pojan mutsille sellasen palopuheen että ei hiiskahdustakaan kuulunut jatkossa.

Yhteistyössä