M
mie
Vieras
Ostin tytölle monot, kun oli tarjouksessa ja viimeiset hänen kokoaan. Nyt mentiin suksia hakemaan (en ostanut aiemmin kun en ollut varma pituudesta) ja urheilu osastolla naureskeleva myyjä kertoi ettei niihin monoihin mitkä ostin ole suksia myynnissä, kun ne on vanhemman (viimevuotiset kai) malliset. Niissä on kärki hieman kapeampi eikä siis mene uusiin suksiin. Minkä takia ne edes myi niitä enään !!! nyt pitäis sit ostaa vielä uudet monot ja sukset. Pikkasen pännii!!! argh!!