"PiiiP":in Prisma!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Ostin tytölle monot, kun oli tarjouksessa ja viimeiset hänen kokoaan. Nyt mentiin suksia hakemaan (en ostanut aiemmin kun en ollut varma pituudesta) ja urheilu osastolla naureskeleva myyjä kertoi ettei niihin monoihin mitkä ostin ole suksia myynnissä, kun ne on vanhemman (viimevuotiset kai) malliset. Niissä on kärki hieman kapeampi eikä siis mene uusiin suksiin. Minkä takia ne edes myi niitä enään !!! nyt pitäis sit ostaa vielä uudet monot ja sukset. Pikkasen pännii!!! argh!!
 
No oliskohan jossakin toisessa kaupassa vielä myynnissä tarvitsemiasi suksia? Ja tuo on kyllä ihan totta, että ei ole kaupan vika, joku toinen taas on voinut olla onnessaan, kun on löytänyt tuollaiset monot...
 
Oletko sellainen tyypillinen valittava asiakas. Ei kai se liikkeen vika ole, jos ostiti viimevuotiset monot.

Kyllä sä jostain sopivat löydät, mutta ei tosiaankaan ollut liikkeen vika.
 
Mulle selvis kans vaikeimman kautta, et monoja ja siteitä on nykyään montaa sorttia, jotka eivät todellakaan sovi toisiinsa. Mut mä menetin vain 5e kun ostin kirppikseltä.
 

Yhteistyössä