Piikikorot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HraNro33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HraNro33

Vieras
...ovat aivan tajuttoman seksikkäät naisen jalassa. Varsinkin jos on päällä hame ja stay-up sukat. Muutaman kerran olen jopa laskenut lastini piikkikorkoihin, niihin on mukava työtää kovana seisova kalu ja tuntea pehmeä nahka ja nahan tuoksu...hmm,hmm... Piikkikorkoja pitävät naiset ilmoitelkaa itsestänne, palvon teitä!!! :)

olen samaa mieltä kanssasi. meillä on kotona muutama pari pelkästään " sänkypiikkareita" joita silloin tällöin vaimoni käyttää ja joilla saa minut aivan varmasti haluamaan häntä olen kuinka väsynyt tahansa.
on tosi kiva katsella kaupungillakin kuinka sirot piikkikorot tekevät käyttäjistään naisellisen haluttavan ja sensuellin.

ei ne sukat kaikkea ratkaise vaan se piikkareiden koknais vaikutus. sexikäs korko kruunaa naisen kuningattareksi ja saa pikku pirun valloilleen. kylläpä taas olsi kiva nauttia moisesta näystä ja saada nainenkin hekumoimaan..

Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):
Nautin minäkin, kun huomaan miehen katseen ;)[/quote

on kiva kun olet tiedostanut tilanteen ja uskallat / pystyt kuitenkin käyttää niitä. voin vain arvailla mitä muut ajattelevat sirojen naisellisten piikkarien käytöstä. mutta jatka samaan malliin ja mieti vaikka minäkin saattaisin ketseeni sinuun ja keinuvaan käyntiisi. :)

Yhteistyössä