Piikikorot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HraNro33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samat sanat. Nainen piikkikoroissa on seksikkäintä mitä on...miten me miehet saatais kaikki maailman naiset käyttämään piikkikorkoja? :)

Nöyrä kiitos kaikille naisille, jotka niitä käyttävät!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Korkonainen:
Olen yli 40 ja parhaillaankin on tiukka mekko ja huikeat piikkarit töissä. Olo on ihanan naisellinen.

Jätä välillä korkkarit töihin näkyville vaikka vapaapäivänä. Huomaat onko joku miestyökaveri käynyt niitä vähän "katselemassa".

Alkuperäinen kirjoittaja Korkonainen:
Olen yli 40 ja parhaillaankin on tiukka mekko ja huikeat piikkarit töissä. Olo on ihanan naisellinen.

hyvä että jaksat pitää yllä sitä jotain joka tekee naisesta miesten mielenkiinnon kohteen. on varma että jos olet naisseurueessa jossa vain sinulla olisi piikkarit niin miesten mielenkiinto olisi sinussa eniten. lisää sinunlaisiasi liikenteeseen ja konttoreihin. jep jep :)

Alkuperäinen kirjoittaja HraNro33:
...ovat aivan tajuttoman seksikkäät naisen jalassa. Varsinkin jos on päällä hame ja stay-up sukat. Muutaman kerran olen jopa laskenut lastini piikkikorkoihin, niihin on mukava työtää kovana seisova kalu ja tuntea pehmeä nahka ja nahan tuoksu...hmm,hmm... Piikkikorkoja pitävät naiset ilmoitelkaa itsestänne, palvon teitä!!! :)

jaha

Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):
Eikö vain?
Lantio liikkuu, eikä ole jumissa.
Pilkettä silmäkulmaan;)

aivan oikein. kivasti keinuu ja taitavasti etenet. olet oikea herkkupala. saisinpa seurata liikettäsi lisää. hymy kasvoilla ja varma ja reipas olo. käännyn perääsi ja nautin näkymästä.

jo vain vaikeuksia alkaa olla koksa en halua herättää huomiota koska huosuissa alkaa olla kohoumaa edessä. ajatukset harhailevat kun ajattelen sinua keinumassa koroillasi. saisinpa sinut leikkiin mukaan. haluaisitko?

Alkuperäinen kirjoittaja sinner:
Alkuperäinen kirjoittaja HraNro33:
...ovat aivan tajuttoman seksikkäät naisen jalassa. Varsinkin jos on päällä hame ja stay-up sukat. Muutaman kerran olen jopa laskenut lastini piikkikorkoihin, niihin on mukava työtää kovana seisova kalu ja tuntea pehmeä nahka ja nahan tuoksu...hmm,hmm... Piikkikorkoja pitävät naiset ilmoitelkaa itsestänne, palvon teitä!!! :)

jaha

Moi sinner, haluatko että palvon sinua. Teen sen jos pidät piikkikorkkareita! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):
Niinpä niin tytöt edellä......en käy mitään.hih,hih ;)

OK seuraan siis sinua katseellani vaikka tiedän sinunkin tietävän sen. mielessäni ajattelen miten sirosti ja rohkeasti etenet. ajattelen samalla mitä kaikkea muuta naisellista ja kivaa sinulla on ylläsi koska osaat kävellä ja käyttää korkeita korkoja. leikkimään kyllä haluaisn kanssasi

Niin, eihän minulla ole kuin stringit hamosen alla. Kaareva lantioni keinuu kivasti. D-kuppiset t-paita liivit topin alla. Onkin niin kuuma ollut tänään, ettei muuta tarvitse.
Jatkuisi vain kuumakesä vielä kauan;)

Yhteistyössä